• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-03-15 14:55:07 följande:
    Bellas7 skrev 2011-03-15 13:41:14 följande:
    Jag kan aldrig hålla mig så jag testar innan :) typ fyra dagar innan bim :)
    Jag kan ju säga att jag testade redan i fredags eller så... Skäms Vet att det är så himla osannolikt att plussa på BIM-7 (eller om det nu var på BIM-4), men tja.... Jag fick för mig att KANSKE plussar jag så tidigt nu när jag alltid har plussat på  BIM+0/1 förr, hallå hallonbåt! Tungan ute Och för att testa lite igen så slog jag till med ett äl-test i söndags för att se om man såg nåt där? Ifall jag skulle råka vara en sån där man ser äl-stegring som beror på ev. graviditet, men nada förstås... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag blir trött på mig själv! Skrikandes
    Får nog testa imorgon igen om ingen mens dykt upp.

Tur att ni finns här mina fina peppande nätvänner! Hjärta
    aha så du är lite testoman du oxå Skrattande   jag är likadan jag har beställt 20 test och lovar att det kommer att börja testat minst bim -4 för jag kan inte hålla mig. så jag har bara 8 dagar till jag börjar testa om jag inte smyger ett innan haha sjukt men skoj
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-15 15:27:20 följande:
    aha så du är lite testoman du oxå Skrattande   jag är likadan jag har beställt 20 test och lovar att det kommer att börja testat minst bim -4 för jag kan inte hålla mig. så jag har bara 8 dagar till jag börjar testa om jag inte smyger ett innan haha sjukt men skoj
    Ja, såklart det är skoj, men jag förstår inte att jag inte ger upp och väntar tills åtminstone BIM-dagen för egen del Cool... Tänk att man aldrig lär sig!   
    Å andra sidan resonerar jag lite som Sugar också, vill ju se ifall det först blir + och sen - så man ev. får till en utredning.  
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-03-15 15:37:01 följande:
    Ja, såklart det är skoj, men jag förstår inte att jag inte ger upp och väntar tills åtminstone BIM-dagen för egen del Cool... Tänk att man aldrig lär sig!   
    Å andra sidan resonerar jag lite som Sugar också, vill ju se ifall det först blir + och sen - så man ev. får till en utredning.  
    Jag gör det för jag tycker det är spännande att se om där finns antydan till streck hehe
    Så har du testat gravtest i dag?
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-15 15:38:56 följande:
    Jag gör det för jag tycker det är spännande att se om där finns antydan till streck hehe
    Så har du testat gravtest i dag?
    Näe, inte idag, senaste var ju äl-testet i söndags, får kolla imorgon bitti med gravtest.
  • Bellas7

spännande :) Jag vill ju oxå börja testa nunnnn. hade ju äl i söndags så inte förrens en hel vecka fasen vad drygt bläää.

just denna tiden är man inne i ett vakuum tycker jag, och det är långt till helgen så man kan inte trösta sig med ett glas gott vin och lite go mat. ush och sedan jag började med mina behandlingar har jag lagt på mig tio kilo så nu känner jag mig tjock med. Så tar det inte sig denna månad så ska jag börja hårdbanta från 1 april och träna fettet av mig. Vill ju gärna ner till storlek 36 igen. Nu får jag bara de byxorna över knäna så fått införskaffa mig storlek 40 helt sjukt. .... haha vilken gnällis jag blev, nu vill jag verkligen ha ett glas vin

• SoMa72

Man får faktiskt ta ett glas vin mitt i veckan, gumman! Det är bra för hjärtat...

• Bellas7

Haha det blev en promenad med hunden och sen hämtade gubben ett glas vin till mig och sa att det var bra. Men Ush vilket äckligt vin blää nix två lunkar sen en kopp kaffe :) men i allafall nedräkning på gång hehe

SoMa hoppas hoppas hoppas av hela mitt hjärta att du plussar denna månad och allt går bra :)

• SoMa72

Synd att det inte var gott när du ändå fick ett glas.

Gulle dig! Jag hoppas oxå massor för din skull!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3