• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-14 15:43:16 följande:
    Shit jag har världens ägglossnings smärtor, kan knappt gå :) har lite ångest nu, tänk om alla äggen släpper och fäster. Skulle vara typiskt va Haha. Men följer fortfarande schemat. Men det e lite truggande som gäller.

Hoppas alla mår bra, nu börjar vi närma oss några bim datum spännande
    Om alla släpper o fäster, så donera gärna 1-2 till mig! Håller tummarna, gumman!

Jag mår inte bra, jag känner mig olycklig och helt övertygad om att menshelvetet dyker upp även denna månaden. Gråter Hoppas att jag får motsatsen bevisad...

Hoppas alla andra mår bra

Kram på er Hjärta
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-03-14 15:43:16 följande:
    Shit jag har världens ägglossnings smärtor, kan knappt gå :) har lite ångest nu, tänk om alla äggen släpper och fäster. Skulle vara typiskt va Haha. Men följer fortfarande schemat. Men det e lite truggande som gäller.

Hoppas alla mår bra, nu börjar vi närma oss några bim datum spännande
    Kör hårt nu! Men visst är det knepigt att få till nån slags lust samtidigt som man har så ont så man helst ligger dubbelvikt??  Hejja naturen liksom!!
    SoMa72 skrev 2011-03-14 15:47:18 följande:
    Om alla släpper o fäster, så donera gärna 1-2 till mig! Håller tummarna, gumman!

Jag mår inte bra, jag känner mig olycklig och helt övertygad om att menshelvetet dyker upp även denna månaden. Gråter Hoppas att jag får motsatsen bevisad...

Kram på er Hjärta
    Icke... ingen mens denna månaden... *blåser HCG på!!*
    nu jeklar...
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-03-14 15:51:08 följande:

Kram på er Hjärta
    Hehe, tack gullegumman!
  • Bellas7

Kram på er Hjärta
    för det första gumman så har du flera dagar på dig att plussa så hoppet är inte ute än, :)

Och om det skulle ta sig fyra stycken får du två :) de lär bli blonda och blåögda går det bra?

Men visst är det typiskt bara för att man får fyra ägg och känner inte för fyrlingar så blir det säkert det haha ush vad hemskt va... men  visst just nu känns det bara som det tar sig och det ska det göra för oss alla denna månaden
  • Bellas7
    MCT79 skrev 2011-03-14 15:51:08 följande:
    Kör hårt nu! Men visst är det knepigt att få till nån slags lust samtidigt som man har så ont så man helst ligger dubbelvikt??  Hejja naturen liksom!!

Kram på er Hjärta
    ja så här ont har jag nog aldrig haft så man hoppas ju att det ska funka bra nu. Gubben klarade två omgångar i går och ska truga till mig i kväll igen efter ett par alvedon hehe
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-14 15:57:28 följande:
    för det första gumman så har du flera dagar på dig att plussa så hoppet är inte ute än, :)

Och om det skulle ta sig fyra stycken får du två :) de lär bli blonda och blåögda går det bra?

Men visst är det typiskt bara för att man får fyra ägg och känner inte för fyrlingar så blir det säkert det haha ush vad hemskt va... men  visst just nu känns det bara som det tar sig och det ska det göra för oss alla denna månaden
    Jag vet, du har helt rätt, men du vet ju hur det känns ibland...

Det går bra, jag är själv blåögd, men mer råttfärgad än blond Tungan ute 

Precis, nu är det banne mig dags att det tar sig!! Cool
  • got2b

Jag har haft typ mensvärk hela dagen idag. Länge till BIM. Vill veta nu!!

• Bellas7

SoMa och Natur tre dagar till Bim .. Spännande :)

Meh84 ägget som fäste kanske, skulle stämma med tiden.

Pixan och Mimmi hur har ni det?

Idag ska jag beställa tester från testlagret så jag har allt hemma till Bim. BARA elva dagar kvar till jag kan smygtesta lite. Tiden går långsamt nu. Hmm ska ändra mitt Bim till 27 oxå. Sist som vanligt men vem vet jag kanske kan dela ut ungar till höger och vänster här efter denna ägglossning. Kändes skönt att vakna i morse och det börjat lätta :)

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-03-15 06:50:03 följande:
    SoMa och Natur tre dagar till Bim .. Spännande :)

Meh84 ägget som fäste kanske, skulle stämma med tiden.

Pixan och Mimmi hur har ni det?

Idag ska jag beställa tester från testlagret så jag har allt hemma till Bim. BARA elva dagar kvar till jag kan smygtesta lite. Tiden går långsamt nu. Hmm ska ändra mitt Bim till 27 oxå. Sist som vanligt men vem vet jag kanske kan dela ut ungar till höger och vänster här efter denna ägglossning. Kändes skönt att vakna i morse och det börjat lätta :)
    Inte ett dugg spännande! Känns som mensen kommer idag, trots äl 3-5 mar, gud vad knäckt jag känner mig.... Gråter Känner tyvärr min usla kropp... *rådeppad* Jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeet att jag inte ska måla f-n på väggen än, men det står inte på... :-P
    Skönt att värken börjar ge med sig, gumman!

Håller tummarna stenhårt för alla er andra!! {#emotions_dlg.flower}
  • Bellas7

Mensvärk får man när man är gravid oxå, jag fick fyra dagar innan Bim förra gången jag blev gravid. Sprang på toa för att kolla mensen hela tiden så finns hopp gumman

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3