• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Natur

BIM MARS
    11 mars - Soffy83 (2:a försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    18 mars- SoMa72 (3:a försöket efter mf nov, mf apr)
    18 mars - Natur (3 försöket efter ma jan-10, ma okt-10)
    19 mars - Mimmi80 (11:e försöket efter 3 MF)
    23 mars? - meh84 (2:a försöket efter MA dec-10)
    25 mars ca -Pixan ( mf feb-10 och mf april-10)
    25 mars - leaeva  (3 mf, 1 x och massor av försök)

flyttade fram listan igen den är ju alltdi längre bak än vad man tror?
    Miss T får gärna skirva in sig.
    Soffy83 hur har det gått?

• MissT
    Natur skrev 2011-03-12 18:52:52 följande:
    BIM MARS
    11 mars - Soffy83 (2:a försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)

flyttade fram listan igen den är ju alltdi längre bak än vad man tror?
    Miss T får gärna skirva in sig.
    Soffy83 hur har det gått?
    Har tyvärr inget BIMdatum att skriva in då jag inte fått tillbaka mensen efter min skrapning 17 dec. Vi började försöka juli 2010. Lyckades bli gravid i okt men det blev ju tyvärr MA i dec. Hoppas på att snart få igång ÄL och mens igen så vi kan försöka på nytt.
  • skruttnorpan

Leaeva, fy F-N vilken härlig tjej du är !!=D Nu sjutton bäddar både planeringen och äggmängden för att det blir bäbbe för dig! Kanske är lika bra att ta alla fyra på en gång, haha!

Välkommen missT! Hoppas kroppen vill komma igång så snart som möjligt! Stor kram

• MissT

Tack skruttnorpan

Vad härliga och goa ni verkar vara allihopa, glad att jag hittade hit
    Ha en trevlig söndag!

• soffy83

Hej tjejer!

Har tagit en liten paus från allt ett tag. Mens kom på förväntad dag så inte plus för mig. Men det här gången visste jag det då vi inte försökte förra äl. Hade precis varit på jobbintervju veckan innan och vill verkligen ha jobbet. Men som vanligt är det provanställning på 6 månader så därför hoppa vi över förra månaden. Men nu vet jag fortfarande inte om jag kommer få jobbet och vill verkligen inte hoppa över fler månader. Samtidigt skulle det vara bra att ha en fast anställning och inte hålla på plocka timmar på olika ställen. Vet verkligen inte hur jag ska göra.

Vilka härliga idéer ni har tjejer. Sex-scheman!! Tänker kopiera, skriva ut och ge till mannen. Då blir han nog glad =)

Välkommen Miss T! Beklagar vad du gått igenom.

• soffy83

Uppdaterar listan

BIM MARS

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)

• MissT

Tack Soffy83
    Förstår det där med fast anställning...visst är det skönt med lite trygghet...men jag förstår också din kluvenhet och längtan. Hoppas att jobbet blir ditt och att du snart blir gravid.

Själv så pluggar jag och är förhoppningsvis klar i januari nästa år. Hade tänkt att den lille skulle fått följa med på slutet då jag skriver C-uppsats om vi hade lyckats men nu är det inte så långt kvar tills jauari så jag hinner nog klart med skolan först. Ska till gyn på onsdag så då hoppas jag få medicin för att få igång ÄL och mens igen så att vi kan starta bebisverkstaden på riktigt. Just nu är det ju bara övning eftersom jag inte verkar ha någon ÄL efter mitt MA...men det sägs ju att övning ger färdighet

• skruttnorpan
    MissT skrev 2011-03-13 22:06:45 följande:
    Tack Soffy83
    Förstår det där med fast anställning...visst är det skönt med lite trygghet...men jag förstår också din kluvenhet och längtan. Hoppas att jobbet blir ditt och att du snart blir gravid.

Själv så pluggar jag och är förhoppningsvis klar i januari nästa år. Hade tänkt att den lille skulle fått följa med på slutet då jag skriver C-uppsats om vi hade lyckats men nu är det inte så långt kvar tills jauari så jag hinner nog klart med skolan först. Ska till gyn på onsdag så då hoppas jag få medicin för att få igång ÄL och mens igen så att vi kan starta bebisverkstaden på riktigt. Just nu är det ju bara övning eftersom jag inte verkar ha någon ÄL efter mitt MA...men det sägs ju att övning ger färdighet
    övning är ju sjukt underskattat! =P

på ett sätt är det ju bra för dig att slippa utsätta liten för stressen under en c-uppsats- det är ju ingen sinekur!
  • MissT
    skruttnorpan skrev 2011-03-14 07:38:51 följande:
    övning är ju sjukt underskattat! =P

på ett sätt är det ju bra för dig att slippa utsätta liten för stressen under en c-uppsats- det är ju ingen sinekur!
    Ja visst är det

Ja tidsmässigt och stressmässigt blir det förhoppningsvis bättre nu. Hade förra graviditeten lyckats så skulle jag fått i juli och då hade jag ju haft en hel termin kvar.......Hoppas bara det tar sig snart så man slipper den stressen....
  • Bellas7

Shit jag har världens ägglossnings smärtor, kan knappt gå :) har lite ångest nu, tänk om alla äggen släpper och fäster. Skulle vara typiskt va Haha. Men följer fortfarande schemat. Men det e lite truggande som gäller.

Hoppas alla mår bra, nu börjar vi närma oss några bim datum spännande

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3