• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • pixerpie

Oj, vad ni skriver... önskar alla lycka till!! Snart snart är det VÅR tur och då kommer det gå vägen för oss alla här inne!!

Natur... Eg är ju huvudsaken att man kan identifiera varför man mår dålig och har någon i närheten att prata med... Det sa de till mig när jag sökte, och jag kände att jag tror ingen kurator kan hjälp mig utan att jag var rätt bra rustad... Och nu har jag landat lite mer i det! Men såklart det är tufft!!!

Leava, klart det ska gå vägen... Men förstår om du är trasig just nu, man dör ju en liten bit med varje mf... Jag fick en ofrivillig paus nu- och det är riktigt skönt... ( sen är jag ju dum och hoppas lite ändå... ) men dnna månad stressar jag inte över äl.... Men visst lite ligger vi ju såklart!!

Härligt Mimmi! Att du ska få hjälp! Ja, vi brukar ju ha klart föross vad vi behöver... Min läkare frågar faktiskt och sen tar han ställning till mina funderingar utifrån sin kunskap!!

Nu hämta kvarglömd nalle på daig! Det var katastrof igåt vid nattning!!

KRAMAR!!

• got2b

Idag fick jag fullt utslag på äl-testet. Som jag väntat på det =) Trodde jag skulle få utslag redan i helgen men inte det. Nu ska det mysas extra mycket i några dagar till.

Usch vad jag är trött på vintern nu! Snöar för fullt här idag. Jag vill ha vår nu!!! Obestämd

• Natur

meh: instämmer ge mig vår! heja heja!

Pixan: kloka ord, jag har mycket goa människor runt mig (och er!) men människor i omgivingen tror nog inte att det sitter i så länge som det gör, och gör så ont som det gör, men som sagt ni förstår, ni är guld värda!

• FruW

Natur, känner som dig! Pratade med några vänner i helgen om fl, de tyckte forumet bara var kass, massa dumheter. Mitt svar va att det beror på var man hänger! Denna tråd är guld värd, skulle ha svårt att klara mig utan den, tycker att jag ibland har svårt att få förståelse o stöd från vänner, men de har ju som tur är inte dessa erfarenheter..

Måste säga, jag mår illa! Tydligen en vanlig bieffekt sv tabletterna, hade önskat att det var av annan anledning... Jaja, får hoppas det leder till resultat, då är det värt det!

• skruttnorpan

meh- mys gärnet nu och lycka till!!!=)

här tittar våren nästan fram, redan 1+ och en blå himel med vita fluffmoln som yr förbi...rätt blåsigt dock...men liite vårkänsla =)

FL är ju GULD värt! Har man inte varit med om det samma så har man svårt att förstå och stötta någon som gått igenom det. Har inte kunnat hitta stöd i någon annan som jag har kunnat här. Men omgivningen har ju svårt att köpa det ;)

• got2b

Nu har vi kört en gång om dagen sedan i måndags. Hoppas det räcker. Hade tänkt köra två ggr varje dag men usch vilken press.. Nästan så till och med sambon tröttnat. Får dock bli två ggr idag för vi missar imorgon. Då kan man inte skylla på att vi inte försökt i alla fall! Skrattande

Är så glad att det äntligen är fredag och solen lyser Solig Hoppas ni får en underbar dag!

• Natur

way to go meh! nu var det bara lite klister sen var det klart! hua för att må illa, har precis börjat hämta mig efter magsjukan, inge roligt men jag blev nått kilo smalare och du ska se att tabletterna gör susen mimmi.

Kram till er alla och heja vår tråd!

Såg i en annan tråd att de hade statistik för hur många som borde plussa, de tog då antalet bimare gånger 0,16 och vips så fick man fram hur många som borde plussa =) haha tyckte jag var roligt! hur många är vi? de var 7 tror jag och då ska i snitt 1 plussa varje månad...

• MissT

Hej! Får jag hoppa in här? Fick MA i december (v. 10) och skrapades veckan innan jul. Har nu gått 12v och varken ÄL eller mens har kommit igång sedan mitt MA. Ska iväg till gyn nästa vecka och hoppas då få medicin så kroppen kan börja fungera igen så bebisverkstaden åter kan starta Har sedan tidigare ytterliggare ett MA med mig i bagaget. Det upptäcktes i v. 14

• Bellas7
    Natur skrev 2011-03-11 10:28:44 följande:
    way to go meh! nu var det bara lite klister sen var det klart! hua för att må illa, har precis börjat hämta mig efter magsjukan, inge roligt men jag blev nått kilo smalare och du ska se att tabletterna gör susen mimmi.

Kram till er alla och heja vår tråd!

Såg i en annan tråd att de hade statistik för hur många som borde plussa, de tog då antalet bimare gånger 0,16 och vips så fick man fram hur många som borde plussa =) haha tyckte jag var roligt! hur många är vi? de var 7 tror jag och då ska i snitt 1 plussa varje månad...

haha jag hade nog behövt ha maginfluensan oxå, inför sommaren. Nu är det så att alla sju ska ju plussa denna månad och inget annat trams ;) vi har ju alla blivit smittade av gravbaciller.

Jag tog min sista hormonspruta i dag och ska ta ägglossningsspruta i natt eller i mogronvitti. sen släpper ägget/äggen någongån under söndagen så vi började med tvångsex i går enligt min gubbe hehe. Jag gav honom ett schema typ sex i kväll, morgonvitti, morgonkväll, sön morgon, söndagkväll. Månd morgon och månkväll sen bara en gång om dagen i sju dagar. HAHA ni skulle sett hans min i morse :)

• MCT79

Leaeva du fick mig precis att GAPSKRATTA rakt ut på pendeltåget. Nu behandlas jag som psyksjuk men det tar jag!! Jag hade velat se din sambos min! Hahaha!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3