• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT

Saknar er tjejer och vill se många plus här inne snart så ni kan följa med till en gravidtråd.
    Jag ska på vul om en vecka och ser fram emot det med skräckblandad förtjusning,
    hoppas ju så att allt ser bra ut så jag slipper ett nytt MA.....

Ta hand om er! Kämpa på härliga tjejer!
    Trevlig helg och kram till er alla Hjärta 

• SoMa72
    MissT skrev 2011-05-13 10:37:28 följande:
    Saknar er tjejer och vill se många plus här inne snart så ni kan följa med till en gravidtråd.
    Jag ska på vul om en vecka och ser fram emot det med skräckblandad förtjusning,
    hoppas ju så att allt ser bra ut så jag slipper ett nytt MA.....

Ta hand om er! Kämpa på härliga tjejer!
    Trevlig helg och kram till er alla Hjärta 
    Titta nu var du redan här o hälsade på.... Hjärta 
    Det kommer att gå bra på vul:et, uppdatera oss gärna sedan!

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-05-13 10:41:01 följande:
    Titta nu var du redan här o hälsade på.... Hjärta 
    Det kommer att gå bra på vul:et, uppdatera oss gärna sedan!

Kram
    Ja....jag brukar kika in här ibland och andas massa gravidbaciller på er 
    Jag uppdaterar när jag varit där...tack ....jag hoppas också att det kommer gå bra.

Kram
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-05-13 10:34:00 följande:
    Haha, ni är ju så underbara! Skulle ALDRIG klara mig utan er, kan inte säga det nog... {#emotions_dlg.flower}

Kram på er! Hjärta
    Detsamma!!!!

Men jag är lite bekymrad över Cesar effekten....tittar ju mycket på honom.....  Foten i munnen
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-13 10:50:40 följande:
    Detsamma!!!!

Men jag är lite bekymrad över Cesar effekten....tittar ju mycket på honom.....  Foten i munnen
    Då får du låta bli Cesar fr.o.m nu... Tungan ute
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Hej alla små toknissar. Jag har ju beställt plus till er och vill verkligen att ni får dem. Jag beklagar mimmi  det måste vara mitt fel tyvärr så jag antagligen inte hade rätt adress till plusleveransen eller så har den jävla tanten kapat leveransen till dig bläää.

Usch jag håller med missT att inga trådar är så bra så vi får helt enkelt smygläsa hos er tills vi kan ha en tråd tillsammans igen. Här är inget löjligt gnabb ;)

haha ps är det någon som behöver pergotime senare så har jag ett paket kvar Kram

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-05-13 11:18:32 följande:
    Hej alla små toknissar. Jag har ju beställt plus till er och vill verkligen att ni får dem. Jag beklagar mimmi  det måste vara mitt fel tyvärr så jag antagligen inte hade rätt adress till plusleveransen eller så har den jävla tanten kapat leveransen till dig bläää.

Usch jag håller med missT att inga trådar är så bra så vi får helt enkelt smygläsa hos er tills vi kan ha en tråd tillsammans igen. Här är inget löjligt gnabb ;)

haha ps är det någon som behöver pergotime senare så har jag ett paket kvar Kram
    Jag kanske behöver det, skickade ju mina till MissT!  hahah!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79

Kan det det möjligen vara så att den där j*la tanten jobbar på posten!? Å därför kom inte mimmis plus fram? Det skulle ju förklara en del kring posten i övrigt.....

Stora konspirationsdagen!

"Man är inte paranoid när folk faktiskt ÄR ute efter en!"

• Bellas7
    MCT79 skrev 2011-05-13 11:32:09 följande:
    Kan det det möjligen vara så att den där j*la tanten jobbar på posten!? Å därför kom inte mimmis plus fram? Det skulle ju förklara en del kring posten i övrigt.....

Stora konspirationsdagen!

"Man är inte paranoid när folk faktiskt ÄR ute efter en!"
    haha stämmer

ja vill du ha så har jag ett paket kvar kram
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-13 11:18:32 följande:

Näe, här är ju löjligt gnabb ABSOLUT förbjudet! Skrikandes  vet precis vad du syftar på dessutom....

Om det inte tar sig ordentligt, så kanske jag vill köpa ditt Pergopaket, tvillingar - here I come.

Kram Hjärta
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3