• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn

Fan fan fan..... Satt precis här och var jätte kaxig att jag hållt mig borta från testandet. O vad gör jag. Går in o beställer 20!!!!!! st gravtest från testlagret. De kallar jag beroende. Kan ju inte hålla mig. Men tror inte jag är gravid ändå.

• MCT79
    JoWiAn skrev 2011-05-12 20:27:58 följande:
    Fan fan fan..... Satt precis här och var jätte kaxig att jag hållt mig borta från testandet. O vad gör jag. Går in o beställer 20!!!!!! st gravtest från testlagret. De kallar jag beroende. Kan ju inte hålla mig. Men tror inte jag är gravid ändå.
    Jag gillar dig! Plötsligt framstår jag som normal! <3
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • FruW

Inte hjälpte det att jag spöade upp tanten rejält förra veckan!! I morse, inget spår av mens, tar ett gravtest, tänker hoppas hoppas kanske finns en chans.. Snövitt test, så klart, o minuterna efteråt känner jag mensen komma.. :(

Jaja...

Så nu är det upp till er att leverera snygga plus till tråden!

Gick o tränade istället, så skönt!

• MCT79
    FruW skrev 2011-05-12 20:56:23 följande:
    Inte hjälpte det att jag spöade upp tanten rejält förra veckan!! I morse, inget spår av mens, tar ett gravtest, tänker hoppas hoppas kanske finns en chans.. Snövitt test, så klart, o minuterna efteråt känner jag mensen komma.. :(

Jaja...

Så nu är det upp till er att leverera snygga plus till tråden!

Gick o tränade istället, så skönt!
    arrghh!! Varför blir det sådär?! Man väntar och väntar å så fort man testar så rinner det till!
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • FruW

Det är för att mensmonstret ser alla ens tankar o förhoppningar, o bara för att jävlas håller på mensen tills dess att man har hunnit få upp hoppet o kanske t o m testat, DÅ!!!

• MCT79
    FruW skrev 2011-05-12 21:35:34 följande:
    Det är för att mensmonstret ser alla ens tankar o förhoppningar, o bara för att jävlas håller på mensen tills dess att man har hunnit få upp hoppet o kanske t o m testat, DÅ!!!
    I KNEW IT!!
  • LisaVäntar
    FruW skrev 2011-05-12 21:35:34 följande:
    En riktigt genom-evil fan med andra ord! Inget plus, inga symtom längre.. kommer komma imorgon när jag sitter o tittar på Cecar Milan, garanterat!!!
  • MCT79

Har Cesar en mensframkallande effekt? Förvånad

• SoMa72

Haha, ni är ju så underbara! Skulle ALDRIG klara mig utan er, kan inte säga det nog... {#emotions_dlg.flower}

Kram på er! Hjärta

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-05-12 20:27:58 följande:
    MCT79 skrev 2011-05-12 20:35:20 följande:
    Jag gillar dig! Plötsligt framstår jag som normal! <3
    Haha, jag gravtestade faktiskt igår kväll eftersom äl-testet började öka lite igen... Hur smart är det på en skala? Tog naturligtvis ett CB äl-test oxå, ingen glad gubbe där. Så skönt att inte vara ensam testnarkoman.
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3