• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar
    MissT skrev 2011-05-13 19:37:55 följande:
    Tack

Hoppas tant röd har sprungit riktigt långt bort och gömt sig och att hon inte kommer fram på minst 9 månader.
    Vi bor ju på landet så man kan hoppas att hon gått vilse och blivit uppäten av vargar!!
    Idag är jag på dag 42. Fortfarande genomskinliga trådiga flytningar. Tror det är 4 eller 5 dagen idag. Hade lite mer tjocka innan dess. Massa flytningar... Vet inte om jag håller på att få svamp eller nåt är svullen i underlivet. Usch blir väl mens och svamp. Trevligt.... NOT
    Usch.. fy vad jobbigt med så långa cykler :( Ingen chans att det är pga en graviditet? ^^ Jag fick massa svamp tidigt i förra graviditeten! Jobbigt, men blir det barn kan jag stå ut med all världens svamp!!
  • JoWiAn
    LisaVäntar skrev 2011-05-13 20:54:16 följande:
    Vi bor ju på landet så man kan hoppas att hon gått vilse och blivit uppäten av vargar!!
    Idag är jag på dag 42. Fortfarande genomskinliga trådiga flytningar. Tror det är 4 eller 5 dagen idag. Hade lite mer tjocka innan dess. Massa flytningar... Vet inte om jag håller på att få svamp eller nåt är svullen i underlivet. Usch blir väl mens och svamp. Trevligt.... NOT
    Usch.. fy vad jobbigt med så långa cykler :( Ingen chans att det är pga en graviditet? ^^ Jag fick massa svamp tidigt i förra graviditeten! Jobbigt, men blir det barn kan jag stå ut med all världens svamp!!
    Jag fick ju blodblandade flytnigar (mest brunt lite rött) kring den tiden jag skulle haft mens.  Hade de i ca 5 dagar sen ingenting. Har en cykel på ca 31 dagar annars. Regelbunden och 13 dagar mellan Äl och mens. Men nu efter MF vet man ju inte. Väntar fortfarande.
  • JoWiAn

Skev så här i en annan tråd :

Usch vad jag är orolig...... Fick ju MF den 1 april. Negativt test efter 5 dagar. slutade blödda efter 7 dagar. Dag 32 efter MF ( har cykel på ungefär 30-32 dagar annars) fick jag blodblandade flytningar. Mini lite i ungefär 5 dagar. Mest brunt i färgen lite lite rött. Sen dess bara massa flytningar...... Trott jag haft ÄL flera gånger, inte testat utan bara av utseendet på flytningarna. Senaste var i tisdags då jag fick genomskinliga trådiga flytningar. Men de brukar jag bara ha i 2 dagar högst sen snuss torrt (när jag i vanliga fall har ÄL ) Men dessa flytningar har jag fortfarande. Fan jag vågar inte testa... Har beställt test men kommer bli såååå besviken om de är negativt.

Vad tror ni om det hela?
  • MissT

Ja det hoppas vi på LisaVäntar Vilse och vargar låter som ett bra recept för att hålla tant röd borta.

• MCT79

Godmorgon tjejer!

JoWian dret låter ju lite misstänkt som nidblödning och att du skulle vara gravid igen?  Du har inget ältest du kan ta? Ger ju en liten hint iaf.. Efter mina två tidiga mf i höstas så rubbades cykeln en del.. håller tummarna för dig!

Idag är det lördag och....*tittar på sexschemat..* ... mys står på programmet. ;) Kommer bli jobbigt det här om jag inte får utslag på testerna snart!

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • Dag och natt

Tror att jag har ÄL söndag eller måndag så vi kör också hårt nu MCT, nu måste det bara ta sig! Cool

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Heja er!! Slänger på lite extra ved på glöden så ska det inte va några problem med myset ;)

Allvarligt, man kan bli knäpp för mindre! Mensen kom lite grann, försvann, 2 dagar med bara lite brunt.. Gissa vad jag tänker? Japp, såklart, dags för ett nytt test! Hinner kissa i burken, hinner börja hoppas, hinner t o m räkna ut att bf blir i februari.. Hinner dock INTE öppna testet, för nu kom mensen igång igen... Suck! Frustrationen är stor, varför ska det va så här??

• LisaVäntar
    JoWiAn skrev 2011-05-13 21:20:49 följande:
    Skev så här i en annan tråd :
    Usch vad jag är orolig...... Fick ju MF den 1 april. Negativt test efter 5 dagar. slutade blödda efter 7 dagar. Dag 32 efter MF ( har cykel på ungefär 30-32 dagar annars) fick jag blodblandade flytningar. Mini lite i ungefär 5 dagar. Mest brunt i färgen lite lite rött. Sen dess bara massa flytningar...... Trott jag haft ÄL flera gånger, inte testat utan bara av utseendet på flytningarna. Senaste var i tisdags då jag fick genomskinliga trådiga flytningar. Men de brukar jag bara ha i 2 dagar högst sen snuss torrt (när jag i vanliga fall har ÄL ) Men dessa flytningar har jag fortfarande. Fan jag vågar inte testa... Har beställt test men kommer bli såååå besviken om de är negativt.

Vad tror ni om det hela?
    Hm... låter ju som + men svårt att veta när det är efter mf, kroppen beter sig ju precis som den vill då! Håller tummarna för dig!
  • LisaVäntar

BIM och kritvita tester, ingen känning av vare sig mens eller grav! Bara inte kroppen ska börja jävlas nu också :(

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3