• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • LisaVäntar
    FruW skrev 2011-05-14 09:47:24 följande:
    Heja er!! Slänger på lite extra ved på glöden så ska det inte va några problem med myset ;)

Allvarligt, man kan bli knäpp för mindre! Mensen kom lite grann, försvann, 2 dagar med bara lite brunt.. Gissa vad jag tänker? Japp, såklart, dags för ett nytt test! Hinner kissa i burken, hinner börja hoppas, hinner t o m räkna ut att bf blir i februari.. Hinner dock INTE öppna testet, för nu kom mensen igång igen... Suck! Frustrationen är stor, varför ska det va så här??
    Gah! Man blir ju vansinnig!
  • pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-05-14 09:49:21 följande:
    BIM och kritvita tester, ingen känning av vare sig mens eller grav! Bara inte kroppen ska börja jävlas nu också :(
    Samma här...

Hoppas på oss!

Kram!
  • LisaVäntar
    pixerpie skrev 2011-05-14 10:37:47 följande:
    Samma här...

Hoppas på oss!

Kram!
    Ja! Har bara ett test kvar, ska ta det imorgon om inte tanten kommit och sen får jag bara vänta o se.. Kollar du också varje dag? Känns omöjligt att göra något annat, men nu ska det va slut på det! Antingen kommer mensen eller så gör den det inte.. jag kan inte förändra något genom att testa ihjäl mig. Imorgon också, sen är det slut!

Kram
  • pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-05-14 11:53:40 följande:
    Ja! Har bara ett test kvar, ska ta det imorgon om inte tanten kommit och sen får jag bara vänta o se.. Kollar du också varje dag? Känns omöjligt att göra något annat, men nu ska det va slut på det! Antingen kommer mensen eller så gör den det inte.. jag kan inte förändra något genom att testa ihjäl mig. Imorgon också, sen är det slut!

Kram
    Jo, har en massa test hemma... men försöker att testa var tredje dag... varje är eg onödigt. Men man vill ju så gärna... Fast jag är ju bara på dag 27 och har haft 35 dagars cykler det senaste, och som tidigast har jag testat positivt på dag 30... Så ska försöka hålla mig tills tisdag och testa... men vill ju VETA NU!!!
  • LisaVäntar
    pixerpie skrev 2011-05-14 13:12:23 följande:
    Jo, har en massa test hemma... men försöker att testa var tredje dag... varje är eg onödigt. Men man vill ju så gärna... Fast jag är ju bara på dag 27 och har haft 35 dagars cykler det senaste, och som tidigast har jag testat positivt på dag 30... Så ska försöka hålla mig tills tisdag och testa... men vill ju VETA NU!!!
    Oj, vad duktig du är :) Ja, man vill ju det! Önskat att man hade en VUL-apparat hemma så man kunde kolla exakt allting ;)
  • Pandoras box78

Hejsan

Får jag vara med här?

Ett sammandrag av min historia:
    2009 -03-14 föddes Leon efter 6 år av ofrivillig barnlöshet, (bytte gubbe å det var visst receptet )
    2009-09-05 Opererades jag akut för X (visste inte om att jag var gravid)
    2010-01-03 MF
    2010-06-04 MA, skrapades. Tog 4 månader innan mensen kom
    2011-01-10 MA, skrapades, väntar fortfarande på mensen... Suck...

Håller på med en Provera kur som jag hoppas ska få igång kroppen igen, så vi kan få öppna verkstade igen.
    Jag har uppenbarligen inga problem med att bli gravid men att behålla det är svårare.
    Båda mina MA har varit ofostriga så risken är ju att det är kromosomfel som är orsaken.

Kram på er!

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-05-14 08:12:42 följande:
    Godmorgon tjejer!

JoWian dret låter ju lite misstänkt som nidblödning och att du skulle vara gravid igen?  Du har inget ältest du kan ta? Ger ju en liten hint iaf.. Efter mina två tidiga mf i höstas så rubbades cykeln en del.. håller tummarna för dig!

Idag är det lördag och....*tittar på sexschemat..* ... mys står på programmet. ;) Kommer bli jobbigt det här om jag inte får utslag på testerna snart!
    De där sexschemat känner man igen Då var det dax. Inte jätte romantiskt.
  • JoWiAn
    LisaVäntar skrev 2011-05-14 15:06:09 följande:
    Oj, vad duktig du är :) Ja, man vill ju det! Önskat att man hade en VUL-apparat hemma så man kunde kolla exakt allting ;)
    En VUL apparat hade suttit fint Hoppas tanten är låååååångt långt borta.
  • JoWiAn
    Pandoras box78 skrev 2011-05-14 15:23:35 följande:

Hejsan

Får jag vara med här? 

Ett sammandrag av min historia:
    2009 -03-14 föddes Leon efter 6 år av ofrivillig barnlöshet, (bytte gubbe å det var visst receptet )
    2009-09-05 Opererades jag akut för X (visste inte om att jag var gravid)
    2010-01-03 MF
    2010-06-04 MA, skrapades. Tog 4 månader innan mensen kom
    2011-01-10 MA, skrapades, väntar fortfarande på mensen... Suck...

Håller på med en Provera kur som jag hoppas ska få igång kroppen igen, så vi kan få öppna verkstade igen.
    Jag har uppenbarligen inga problem med att bli gravid men att behålla det är svårare.
    Båda mina MA har varit ofostriga så risken är ju att det är kromosomfel som är orsaken.

Kram på er!

Beklagar att du hamnat här Men välkommen ändå!
  • SoMa72

Välkommen Pandoras box! Beklagar också, men nu kommet det snart att vända till det bättre ska du se...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3