• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT

Hej tjejer!
    Verkar som att jag kommer tillbaka till er igen. Var på vul idag och läkaren såg en hinnsäck motsvarande 7 veckor men inget foster i........Gråter Ska tillbaka om en vecka men läkaren gav oss inget hopp och det verkar bli en ny skrapning efter nästa vul.

Vet inte vad jag ska göra........livet har varit en riktig bergochdalbaka sedan vi bestämde oss för att försöka med ett sykon till våra tjejer och jag känner att mycket glädje har försvunnit från vardagen. Kommer nog ta en paus ett tag och försöka hitta glädjen igen. Måste börja kunna glädjas åt det jag har igen istället för att vara leden och sakna det jag inte har. Kommer kika in ibland men kommer nog inte vara så aktiv ett tag framöver här på FL. Behöver tid att läka.

Hoppas så att ni alla ska få era plus och att ni ska slippa fler ma, mf, x.
    Ta hand om er!
    Stor kram från mig Hjärta

• MCT79
    MissT skrev 2011-05-20 10:41:13 följande:

Hej tjejer!
    Verkar som att jag kommer tillbaka till er igen. Var på vul idag och läkaren såg en hinnsäck motsvarande 7 veckor men inget foster i........Gråter Ska tillbaka om en vecka men läkaren gav oss inget hopp och det verkar bli en ny skrapning efter nästa vul.

Vet inte vad jag ska göra........livet har varit en riktig bergochdalbaka sedan vi bestämde oss för att försöka med ett sykon till våra tjejer och jag känner att mycket glädje har försvunnit från vardagen. Kommer nog ta en paus ett tag och försöka hitta glädjen igen. Måste börja kunna glädjas åt det jag har igen istället för att vara leden och sakna det jag inte har. Kommer kika in ibland men kommer nog inte vara så aktiv ett tag framöver här på FL. Behöver tid att läka.

Ta hand om er!

Men faan också.... Gråter Ta hand om dig tjejen... :((((((
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • got2b

Hej tjejer!

Ta hand om er!

Usch jag beklagar verkligen!!! Vet precis vad du går igenom och det är inget jag önskar någon.
    Är verkligen ledsen för din skull! Hoppas att du hittar glädjen snart igen. Ta tid på dig att läka ordentligt.
    Skickar världens största kram till dig Hjärta
  • SoMa72

Hej tjejer!

Ta hand om er!

Gumman, jag är såååååååååååååå ledsen för din skull!! Gråter Du vet var vi finns om du behöver oss! Hjärta 
    Jag kommer att spara pergon åt dig tills du återhämtat dig och vill ha tillbaka den, bara så du vet...

Du finns i mina tankar... Ta den tid du/ni behöver för att ta er igenom detta.  

Tusen tröstkramar Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • sugarrush

MissT, jag gråter med dig när jag läser vad som hänt. Vet vad du går igenom, för jäkligt är det, så orättvist och hemskt!
    Stor stor kram, hoppas ni hittar glädje snart, och ork att fortsätta försöka, om ni vill.

• MissT

Tack alla för ert stöd Hjärta det betyder jätte mycket

• LisaVäntar

Usch, stackars, stackars dig!!! Förstår att du är ledsen o en paus låter som en bra ide.. Du är välkommen tillbaka när helst du önskar, vi finns här! Massa stora tröstkramar!!!

• FruW

MissT, såå ledsen för er skull!! :( ta er tid att läka, o när suget har återvänt o ni känner er redo för nya försök finns vi här för dig!

Stor kram!!

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-20 11:36:10 följande:
    Skrev fel innan, skulle ju stå +5 :)
    Jag vet åtminstone en i en annan tråd som fick plus på bim+8, så än är det inte kört!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3