• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn

Fy vad jobbigt att vänta och vänta. Fortfarande negativt på gravtesterna men ingen mens. Dag 51 idag efter MF.... BLÄÄÄÄ

• LisaVäntar

Hoppas SoMa!

Förstår er båda mct och jowian!

BIM+8 idag, ingen mens.. Börjar känna mig smågravid, men kroppen har ju lurats förr! Test imorgon em eller tisd om testen kommit då, har inte råd att köpa på apoteket förren onsdag!

• MissT

Håller tummarna för er allihopa  {#emotions_dlg.flower} och skickar en massa styrkekramar

JoWiAn - usch vad trist att behöva vänta så länge.....riktigt frustrerande. Hoppas att din mens eller ännu hellre ett plus kommer snart och att din kropp vill sammareta med dig.
    Jag fick vänta 99 dagar på min mens efter mitt ma i dec och jag hoppas att du inte kommer behöva vänta så länge eller att jag behöver vänta lika länge denna gången. Ska prata med läkarna på fredag och kolla om jag kanske kan ta provera och/eller pergo om kroppen tar tid på sig. Oavsett om/när vi kommer försöka igen så vill man ju att kroppen ska fungera.

LisaVäntar - det låter lovande Glad Hoppas....hoppas......Åhhh vad härligt det lät med nyårsbröllop. Jag och min man gifte oss 4 januari 2003 på äldsta dotterns dop

MCT och SoMa- hoppas att era kroppar kommer i gång och fungerar "som de ska" snart

Mimmi - vad mysigt med bröllop Glad

Med mig går det upp och ner. Vill bara att det ska bli fredag och att jag förhoppningsvis får göra skrapningen med en gång efter vul så att vi sedan kan börja bearbeta och försöka lägga det bakom oss. Har varit lite väl mycket på sistone. Min morfar gick bort i måndags också så det ska bli begravning mitt i allt och då hoppas jag verkligen att skrapningen är över......

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-22 17:25:29 följande:
    Lovande SoMa! Jag håller tummarna!

Själv borde jag ha bim på ingång... inte för att jag fått utslag på ältesterna så jag har ju ingen aning om hur landet ligger... orkar inte riktigt bry mig heller... nån som har en susning om på vilken sida vår bim-lista finns? =)
    Håller tummarna för dig med! Ingen aning var bim-listan befinner sig...
    JoWiAn skrev 2011-05-22 18:55:11 följande:
    Fy vad jobbigt att vänta och vänta. Fortfarande negativt på gravtesterna men ingen mens. Dag 51 idag efter MF.... BLÄÄÄÄ
    Skitkropp! Skrikandes Hoppas den kommer igång snart, på ett eller annat sätt... Helst att du får ett plus alltså!
    LisaVäntar skrev 2011-05-22 19:57:33 följande:
    Hoppas SoMa!

Förstår er båda mct och jowian!

BIM+8 idag, ingen mens.. Börjar känna mig smågravid, men kroppen har ju lurats förr! Test imorgon em eller tisd om testen kommit då, har inte råd att köpa på apoteket förren onsdag!
    Åhh, spännande!!! Måtte det dyka upp ett plus för dig, hoppas testen kommer med posten idag då...

Ego: Neg imorse med, men mer och mer molvärk, kanske jag har äl snart? Tror nästan att det var "mensen" jag hade förra veckan, om än väääääääääääääääääldigt tidigt och utan färskt blod. Fast på onsdag ska de ringa fr gyn och kolla hur det gått för mig. Har jag tur så får jag kanske pergo ordinerat. (Om jag redan berättat detta så ber jag om ursäkt. Skäms)

Kram på er, gullepluppar! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-23 15:18:21 följande:
    Negativt såklart, får ringa gyn om mensen inte kommit på fredag!
    Men det var väl då själva... Hoppas ändå på ett sent plus för dig!
    Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar

Ja, drygt som bara den! Och dyrt, testerna hade inte kommit idag heller, så blev Apoteket ändå.. Hoppsan ;) hur går det för dig?

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-23 16:09:27 följande:
    Ja, drygt som bara den! Och dyrt, testerna hade inte kommit idag heller, så blev Apoteket ändå.. Hoppsan ;) hur går det för dig?
    Har inte hänt nåt mer än uppdateringen jag skrev på fm idag...
    ♥ ♥ ♥
  • FruW

Åh vad det är mkt strul i tråden nu :( varför kan inte bara våra kroppar sköta sig, va superfertila o bara ge oss våra efterlängtade små?

I morgon är det dags för sambons prov, DEN biten är jag inte så orolig över ;) men resultatet sen.., tror inte vi får veta förrän återbesöket innan midsommar... Lång väntan!

Ni som fått börja med hormoner för att boosta äl, hur har ni mått? Vilka biverkningar ska jag vänta mig?

• Dag och natt

Kram på er.. ja vad jobbigt med alla strulande kroppar... Att det ska vara så förbannat svårt att få våra små efterlängtade barn! Kan inte det här askmolnet strö över lite befruktning över oss alla så man har nåt att glädjas över när det kommer! Glad

Miss T, jag beklagar bortgången av din morfar  Hoppas att det blir en fin begravning. Hjärta
    mimmi: Ja vad länge ni får vänta! Man vill ju veta IGÅR vad som gäller...
    Tråkigt att ni inte får plus på stickorna LisaVäntar och SoMa. Men så länge tanten inte kommer så hoppas jag att hon håller sig borta...!

Här är jag på dag +5 efter ÄL, tempen har stigit ytterligare, så jag hoppas att den vill hålla sig där uppe. Känner mig faktiskt ganska lugn nu, efter förlossningen kändes det som jag hade panik över att jag inte längre var gravid och kissade på stickorna stup i kvarten för att inte missa ÄL. Nu använder jag i stort sett inte stickorna längre, försöker bara bli av med de sista jag hade så den här cykeln använde jag två stickor. Samma med graviditetstest, nu kommer jag inte testa så mycket i förväg som jag gjort de tidigare månaderna (typ tre dagar efter ÄL började det haha) utan vänta till BIM. Jag orkar helt enkelt inte med stressen jag sätter på mig själv. Tempandet har jag dock svårt att sluta med.. Skrattande

Kram på er!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3