• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT

Tack så jätte mycket tjejer Hjärta
    Hoppas och önskar att ni snart lyckas och att det slutar betydligt bättre för er.
    Kikar in till er ibland för att se hur det går. Hoppas att ni får en bra helg.
    Ska ta med familjen på en utflykt i morgon, vi behöver komma bort och ta hand om varandra.
    Kram {#emotions_dlg.flower}

• FruW

Fler som börjar tycka att det börjar bli segt att ständigt hänga i verkstan? Ge oss lite resultat tycker jag!! För lång o trogen tjänst bör man ju belönas med ngt fint, eller hur!?

Själv är jag på mensdag 9, har blött sen senaste äl så börjar bli rejält less nu!

Nästa vecka är det tänkt att sambon ska lämna sitt prov på simmarna, blir precis innan äl för att hinna få resultatet innan gyn stänger för sommarn, men det får det va värt.. Måste roa er med de mkt byråkratiska instruktionerna för hur spermaprovet ska tas.. Står att det sker genom masturbation, inom parantes anges "egna åtgärder", hahaha! Tycker det är hur kul som helst, tänker på incidenterna som tvingat sjukvården att va så tydlig: -nej nej, du får runka själv, SEN tar vi hand om provet! ;)

Drygt för er som väntar på plus eller mens, dagarna känns ju sååå långa! Brukar ni gå över bim? Annars är det ju mkt hoppfullt!

Trist med att testerna inte kommit med posten, jag har massor hemma, så om ngn bor nära kunde ni kommit förbi o hämtat., ingen ide att skicka med posten nu ju :(

Håller tummarna för lite fler plus nu!!

Måste också berätta att idag kom svärmor över med inbjudningskorten till bröllopet som hon har varit snäll o gjort, de blev såå fina :D

• LisaVäntar

Åh, va snäll du är! :) du råkar inte bo i kristianstad?

Haha, min man har också lämnat spermaprov, vi skrattade gott åt formuleringarna ;) tyvärr bor vi för långt ifrån sjukhuset, så han fick göra det på plats, lagom roligt!

Mysigt att ha ett bröllop framför sig, se till att njuta av det! :)

• FruW

Nepp, snarare 40 mil norröver från dig :(

Ska bli jättekul med bröllop, blir o november så det är lagom långt kvar för att hinna planera utan för mkt stress :)

Är nervös för resultatet av provet, får jag fråga hur det gick för er?

Här har vi nära till sjukhuset vilket känns bra... ;)

• LisaVäntar

Det är ju en bit! Lite långt för några tester kanske ;)

För oss gick det bra, inga fel på spermierna iaf (lite press, då är det pga mig! Men skönt ändå..)

Så härligt, vi hade ett nyårsbröllop, hur mysigt som helst i kylan med massa levande ljus o mys :) blir det ett stort bröllop?

• FruW

Härligt med nyårsbröllop! Vi har vårt den 12 nov, så vädret kan ju va lite hur som.. Blir ca 50 gäster, borgelig vigsel med fokus på festen efteråt :)

Så känner jag med, med pressen alltså... Men jag är ganska utredd, mf-utredning visade inget, ska förhoppningsvis få hormoner snart, sambon har de bara kollat blodprov på, kromosomerna, men nu har vi kämpat ett år sen senaste, tredje, mf, så känns skönt att de kollar spermierna nu!

• LisaVäntar

Ja, det blev superlyckat! :) -15 grader, solsken och en enorm måne! Hoppas ni får härligt höstväder och en lyckad fest! Vi hade ungefär 60 gärster, ganska lagom och hanterbart när man ska göra mycket själv.. Kan verklgen sakna bröllopsförberedelsena, det var jättestressigt, men så kul! Ska ni på bröllopsresa också? Vi åkte dagen efter, det kan jag INTE rekommendera ;)

Hoppas verkligen hans prover också är bra och att du får dina hormoner!

BIM +7 idag, har inte testat sen +5, har ju inga test hemma.. ganska skönt faktiskt, har inte tänk mycket på det alls idag (säger jag kl 13 ;)) Lite ont i magen imorse, huggmolvärk typ, annars inget. Ingen PMS, inga ömma bröst osv.. Weird!

• SoMa72

Inget mer blod, inget plus, inga symptom mer än molvärk igen, imorgon är det dag 28 sen senaste mensen.
    Hur mår du, skruttan?

Kram!

• MCT79

Lovande SoMa! Jag håller tummarna!

Själv borde jag ha bim på ingång... inte för att jag fått utslag på ältesterna så jag har ju ingen aning om hur landet ligger... orkar inte riktigt bry mig heller... nån som har en susning om på vilken sida vår bim-lista finns? =)

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3