• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • HjärtatAlicia

Åhh vad tiden går långsamt! Är på bim-3 idag och både idg och igår testade jag med en svag skugga.. vill att det ska vara bim nuuuuuu ;)

• SoMa72

Men shit, gumman!!! Har du haft så där starka så tidigt förr? Heja, heja! Undrar om det är fler i magen? Kram!

♥ ♥ ♥
  • MCT79

Förra gången testade jag ju på bim+3 första gången så jag vet inte om den gången. Annars nej!

• FruW

Åh jag kan inte se bilden, dumma iphone!! Kommer snart till jobbdatorn, då..!

Men, GRATTIS GRATTIS GRATTIS MCT!!!!!!! så glad för er skull!!!

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-17 07:20:24 följande:
    Förra gången testade jag ju på bim+3 första gången så jag vet inte om den gången. Annars nej!
    Spännande... Kommer du att göra vul?
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Grattis MCT titta i mitt galleri haha jag fick starka tidigt hehe :) trillingar trillingar
    Jag tog digitalt på äl+11 och fick 2-3v

• FruW

MCT wow vilket snyggt test!! Det här kommer gå kanon!! Säger som de andra, är det 2 kanske...?
    Ego- en av mina närmsta vänner ska när som helst få sitt barn, såå spännande!!

• SoMa72
    pixerpie skrev 2011-06-16 17:49:04 följande:
    Nä, men det var inte meningen att sprida negativitet... bara besviken att det ännu inte funkat för mig. Jag är inne på tredje kuren... Men kan ju vara andra problem för mig och mannen med?? Och MCT blev ju gravid på första kuren så hoppas det funkar för er med på första!! Men kan nog vara så att det kan ta upp till tre försök, nästan alla i pergotråden jag är med i är gravida nu, både de med egen äl och utan... Men de som haft egen äl- har det varit vanligare med försök 2...

KRAM till er! Ha en fin kväll!!
    Vilken pergotråd är det? Kanske nån man borde hänga i lite också....

KRAM!!
    ♥ ♥ ♥
  • sugarrush

MCT, jag är så glad för din skull att du inte anar! Med så starka plus KAN det bara inte gå fel!

Har du någon behandling nu? Proggisar? Albyl minor?

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3