• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • needtobreathe

Hoppas du sov gott igår M, du och dina fyrlingar ;) Moahahaha!

GRATTIS än en gång!!! Hör av dig sen när du pratat med S! Nu sticker jag iväg för lunch hos mormor, blir nog ett test idag också för mig, hahaha.. testnarko!

• Bellas7

Pixan jag var inne på femte kuren pergo så det finns hopp gumman :) tror att1/3 barnalbyl och progresteron hjälper till oxå. Jag vet att Trombyl el barnalbyl gör att ägget fäster lättare så håller tummarna gumman / kram

• Lofot

har molvärk i ryggen och små små stickningar runt äggstockarna. Vad betyder det?

• Lofot
    LisaVäntar skrev 2011-06-17 14:07:47 följande:
    Plus? ;)
    Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! (vågar inte hoppas för mycket men faaaaaaeeeen vad jag hoppas i alla fall!!!!)
  • Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-17 06:23:11 följande:
    Bim-3 idag... såhär såg testet ut i morse!!

Sheeeit!!! Vilket härligt starkt streck! Hurra!
  • Bellas7

I går var jag o gjorde sista ul på kliniken och alla tre levde rövare i magen :) 11+4 så nu hoppas jag att det går vägen :)) vågar knappt ta ut något men ska nog berätta för svärföräldrarna idag då min mage är lika stor som en normal 20-22 v graviditet (så gissa om jag blir stor) man börjar ta in lite nu att man är gravid fast det känns konstigt. Att där är tre är ännu konstigare känns det som.

Hoppas nu att fler får plus :) kramisar

• Lofot
    Bellas7 skrev 2011-06-17 14:19:15 följande:
    I går var jag o gjorde sista ul på kliniken och alla tre levde rövare i magen :) 11+4 så nu hoppas jag att det går vägen :)) vågar knappt ta ut något men ska nog berätta för svärföräldrarna idag då min mage är lika stor som en normal 20-22 v graviditet (så gissa om jag blir stor) man börjar ta in lite nu att man är gravid fast det känns konstigt. Att där är tre är ännu konstigare känns det som.

Hoppas nu att fler får plus :) kramisar
    Underbart! :)
  • Lofot

Ok... gjorde dumgrej denna gången också. Gjorde ett test... såklart negativt då jag är på bim-7

Visst kan det bli ett plus senare???!!!Skäms

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3