• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-01 09:45:59 följande:
    Men dom ska väl inte kunna neka mig ett vul? har ju både mf o ma bakom mig och har ju fått lite färgade flytningar redan..
    Oj jag har ingen aning.. KAN kan de säkert... det gäller att stå på sig, kläm fram några tårar om det hjälper. Ibland får man vara rutten...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-08-01 09:21:47 följande:
    Tack fina ni för tipsen! Ska se vad han säger, krämen kostade 300 så är ju inte hela världen..

Sitter i soffan med valpen i knät, tur vi har honom! Gråten i halsen... Kompisen som ca här i går berättade att hon är gravid, i v 5, var inte ens meningen... Då är det lite jobbigt med neg test :(

Vill inte träffa ngn idag, sitter i min mörka håla o gråter :(
    Åhh, skruttegumman! Hjärta *kramar om* Vet hur jobbigt det är... Speciellt när kompisar som haft jordens lättaste graviditeter, blivt gravida på studs samt mått hur bra som helst säger: "ta det lugnt, det kommer" Gaaaaaaaaaaaaaaah Skrikandes 

Jag håller tummarna för att du får ditt plus SNART! {#emotions_dlg.flower} 

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • FruW

Skitbra, gyn öppnar inte förrän den 8 aug, då är det för sent för pergo den månaden :( fan!!!

Sugar, var smörjde du på krämen?

• JoWiAn
    Men dom ska väl inte kunna neka mig ett vul? har ju både mf o ma bakom mig och har ju fått lite färgade flytningar redan..

Håller tummarna för att du får ditt VUL! Här kan man åka in till akuten och få ett VUL på studs.
  • HjärtatAlicia
    JoWiAn skrev 2011-08-01 10:18:02 följande:
    Håller tummarna för att du får ditt VUL! Här kan man åka in till akuten och få ett VUL på studs.
    Tack! Ringde nyss till gyn, men fick bara "för närvarande har vi ovanligt långa köer, var god ring senare" i örat :/
    Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-01 09:25:13 följande:
    Fortsätter hålla koll på er och håller alla tummar och tår för mimmi och jowian {#emotions_dlg.flower}

Tog nytt test ida, för att hålla koll på stegringen! för fyra dagar sen var plus-stecket typ 1/3 så svagt som kontrollstrecket, men idag var det lika starkt som kontrollstrecket :D
    Wihoo, härligt att det var så starkt!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Håller tummarna för att du får vul, det tror jag du kommer få, bara att försöka prata sig till ett och ta till lite extra annars kan du kanske gå privat?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • JoWiAn

Så nu har mitt test torkat.... Den inbillade skuggan har blivit ett streck när man lyser genom. Har ett test som jag tog i fredags, mega torrt såklart. Inget streck när man lyser genom. Ska minsann testa ikväll igen och imorgon och nästa dag fram till jag får min mens.... eller kanske ett rosa fint streck som man kan se utan att behöva lysa genom.

• MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-01 10:57:19 följande:
    Så nu har mitt test torkat.... Den inbillade skuggan har blivit ett streck när man lyser genom. Har ett test som jag tog i fredags, mega torrt såklart. Inget streck när man lyser genom. Ska minsann testa ikväll igen och imorgon och nästa dag fram till jag får min mens.... eller kanske ett rosa fint streck som man kan se utan att behöva lysa genom.
    Sådär talar en äkta missbrukare! Jag är stolt över dig JoWiAn!  hahahah!  Solig
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3