• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-08-01 11:00:40 följande:
    Sådär talar en äkta missbrukare! Jag är stolt över dig JoWiAn!  hahahah!  Solig

hahaha!
  • sugarrush

Mimmi, det står i bruksanvisningen som följer med. Man får variera mellan några olika ställen på kroppen där huden är jättetunn. Ansiktet, nacken, halsen, bröstet, underarmarna, fotsulorna, handflatorna har jag för mig att jag roterade mellan.

• Together90

Här är min måndagslista haha :D

Jag har precis haft ägglossning runt den 26 Juli och hoppas innerligt att vi hade sex tillräckligt mycket för att något ska fastna denna gång Jag har BIM den 9 Augusti vilket är om 8 dagar så imorgon är det 1 vecka innan BMI och då kan man testa sig med vissa tester Jag har precis köpt 5 gravtest på tradera för 41 kr och hoppas få dem i veckan Jag har inte allt för stora förväntingar men såklart att man hoppas att det gått vägen denna gång Alla runt omkring mig som fått barn samtidigt som jag fick Oliwer är gravida eller precis fått sitt andra barn och det suger s*opp! Jag hoppas att alla ni som vill ha ett pluss får ett och att vi får ett och att bebisen stannar kvar i magen tills det är dags att komma ut 9 månader senare

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • HjärtatAlicia

Nu har jag pratat med gyn, och dom kunde inte boka ett vul så långt innan. Är jag fortfarande orolig/har rosa flytningar om 2 veckor så skulle jag få komma då =)

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • JoWiAn
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-01 11:36:41 följande:
    Nu har jag pratat med gyn, och dom kunde inte boka ett vul så långt innan. Är jag fortfarande orolig/har rosa flytningar om 2 veckor så skulle jag få komma då =)

Konstigt att dom inte gav dig en tid direkt. Men hoppas allt ser bra ut om 2 veckor iaf!

Testnarkomanen här har nu tagit ett test till Kanske kanske kan skymta ett eventuellt streck. Men ropar inte hej förän jag är 100 säker. Tar nytt imorgon och på onsdag. Borde ju så fall se ett iaf på onsdag.        
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-08-01 17:11:27 följande:
    Konstigt att dom inte gav dig en tid direkt. Men hoppas allt ser bra ut om 2 veckor iaf!

Testnarkomanen här har nu tagit ett test till Kanske kanske kan skymta ett eventuellt streck. Men ropar inte hej förän jag är 100 säker. Tar nytt imorgon och på onsdag. Borde ju så fall se ett iaf på onsdag.        
    Tänkte precis fråga om det inte var läge med ett eftermiddagstest! hahah!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar

Jobbigt Mimmi! Man känner sig så missunnsam som känner så men det känns så orättvist!!

Hoppas, hoppas jowian!

Jag räknar dagarna till jag ska till gyn o hoppas att de hjälper mig på alla sätt möjligt!

• JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-08-01 17:14:03 följande:
    Tänkte precis fråga om det inte var läge med ett eftermiddagstest! hahah!

hihi.... Får nog beställa fler för kollade i mitt fina vita kuvert 3 kvar!!!!!!!!!!! 3!!!! SHIT hur ska jag klara mig på 3 test. Är ju flera JÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTEEEE långa dagar kvar till BIM
  • Maho81

Jag har beställt 28 äl tester och 20 gravtester så nu jäklar ska det testas varje jag! =D

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3