• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Together90

Tjejer, hjälp mig i denna oro :P Ser ni någon stegring alls mellan dessa två test.. BIM-4 och BIM -2

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • FruW

Together nej det gör jag nog inte, men det ÄR starka plus, o du har inte passerat bim än så jag tycker de är jättefina!! :)

• Together90

Det var så här det blev sist.. testet ökade inte i stegring :(  Sen kom missfallet.. that sucks!!!

Ohh ..nu kommer jag inte sluta noja, men tack för hjälpen:) 

• Bellas7

Togheter det syns tydlig ökning. Om du ser det mörkare strecket i det nya testet. Det fanns inte på det andra. Så det ökar som det ska gumman :)

• Together90
    Bellas7 skrev 2011-08-07 19:35:09 följande:
    Togheter det syns tydlig ökning. Om du ser det mörkare strecket i det nya testet. Det fanns inte på det andra. Så det ökar som det ska gumman :)

Jo det har du ju rätt i .. hoppas att du har rätt, hoppas !

Man är så nojig för minsta lilla.. den gången jag fick MA hade jag superstarka test  mins lika starka som kontrollstrecket men då hade jag passerat BIM dock men  ja det spelande ju ingen roll för det gick ju inte hela vägen ändå. Så det behöver ju inte betyda något men ja.. man letar ju efter alla bra tecken man kan få och en stegring på gravtesten är ju ett bra tecken så..   
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-07 19:41:03 följande:
    Jo det har du ju rätt i .. hoppas att du har rätt, hoppas !

Man är så nojig för minsta lilla.. den gången jag fick MA hade jag superstarka test  mins lika starka som kontrollstrecket men då hade jag passerat BIM dock men  ja det spelande ju ingen roll för det gick ju inte hela vägen ändå. Så det behöver ju inte betyda något men ja.. man letar ju efter alla bra tecken man kan få och en stegring på gravtesten är ju ett bra tecken så..   
    Jag hade också superstarka test vid mitt MA:... man måste komma ihåg att det egentligen inte betyder något. HCG börjar ju inte sjunka förrän graviditeten går tillbaka... i mitt fall fortsatta livmoder, moderkaka och allt annat att växa, bara fostret som stannat av...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Together90
    MCT79 skrev 2011-08-07 19:43:50 följande:
    Jag hade också superstarka test vid mitt MA:... man måste komma ihåg att det egentligen inte betyder något. HCG börjar ju inte sjunka förrän graviditeten går tillbaka... i mitt fall fortsatta livmoder, moderkaka och allt annat att växa, bara fostret som stannat av...

nej jag vet.. jag är säkert superlöjlig :(
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-07 19:45:24 följande:
    nej jag vet.. jag är säkert superlöjlig :(
    Absolut inte....absolut inte. Vi vet alla här hur det känns.
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar
    FrkSommar skrev 2011-08-06 22:47:21 följande:
    Hej kan jag va´ra på ett på ett hörn´? Fock mit andra MA idag ochhar fyra MF i bagaget....
    jag är inne i IVF karusellan och lit´der av total panik jst nu... 
    Är inte så säker på att jag orkar mer men jag har god lust att ge upp totalt! 

Läste din berättelse på din pres, herregud vilken resa!! Välkommen hit, hoppas att du snart får flytta till den andra tråden :)
  • Maho81

ÄNTLIGEN VET JAG VAR JAG ÄR I CYKELN!! =D Köpte Clearblue digitalt ägglossningstest igår, hade negativt då och fick en glad gubbe idag! =D Här ska liggas! ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3