• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Maho81

Jag tyckte mig kunna ana en ytterst svag skugga på gravtestet idag?!! =O Har aldrig fått varken att jag kunnat ana skugga eller ett spökplus på testlagret innan (om det är det?)! Sambon såg inte ett smack, men jag har iaf ömma bröstvårtor och vårtgårdar nu och så tycker jag att mina bröstvårtor har blivit mörka som bara den. Vi får ligga som bara den nu utifall att det är äl och är det en graviditet, åh så lycklig jag skulle bli!

• JoWiAn
    Maho81 skrev 2011-08-07 10:59:04 följande:
    Jag tyckte mig kunna ana en ytterst svag skugga på gravtestet idag?!! =O Har aldrig fått varken att jag kunnat ana skugga eller ett spökplus på testlagret innan (om det är det?)! Sambon såg inte ett smack, men jag har iaf ömma bröstvårtor och vårtgårdar nu och så tycker jag att mina bröstvårtor har blivit mörka som bara den. Vi får ligga som bara den nu utifall att det är äl och är det en graviditet, åh så lycklig jag skulle bli!

Wow... Kanske ett sent plus pågång!
  • Maho81

Kollade nu igen när det börjat torka och skuggan är borta, var nog tyvärr bara inbillning =(

• JoWiAn
    Maho81 skrev 2011-08-07 11:07:15 följande:
    Kollade nu igen när det börjat torka och skuggan är borta, var nog tyvärr bara inbillning =(

Men håll de mot ljuset Fast att de är klart positivt så kan de vara svårt att se strecket när de torkat.
  • Maho81

Höll mot ljuset och såg då ingenting, men när jag vände det så att ljuset föll på det så tyckte jag mig se ett svagt svagt streck, är väl önsketänkande =( Ska göra ett nytt test varje dag och se om något händer =P

• JoWiAn
    Maho81 skrev 2011-08-07 11:19:01 följande:
    Höll mot ljuset och såg då ingenting, men när jag vände det så att ljuset föll på det så tyckte jag mig se ett svagt svagt streck, är väl önsketänkande =( Ska göra ett nytt test varje dag och se om något händer =P

´De gör du rätt i!
  • HjärtatAlicia

Tack för era tankar <3
    Var ju i fredags som det kom blod, och sen bara brunt.. men igårkväll/natt så mös vi.. och direkt efter kom det blod..
    Men nu bara brunt..
    Kan det vara att det är känsligt där inne?
    Har inte direkt ont i magen heller.. 

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-07 11:31:41 följande:
    Tack för era tankar <3
    Var ju i fredags som det kom blod, och sen bara brunt.. men igårkväll/natt så mös vi.. och direkt efter kom det blod..
    Men nu bara brunt..
    Jättesvårt att svara på. men visst kan det vara så att slemhinnorna är känsliga! Har du tagit något mer test? De gånger jag blödde tidigt och det var mf så sjönk ju hcg fort också.
    Har du några symtom?
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • JoWiAn
    HjärtatAlicia skrev 2011-08-07 11:31:41 följande:
    Tack för era tankar <3
    Men nu bara brunt..
    Jag hade nog oxå testat om hcg ökat. Om inte så hade jag åkt in och kollat. Bättre att veta än att gå och kastas mellan hopp och förtvivlan i flera dagar! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3