• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79

Ohh jag ser tydligt! Å jag vet att det alltid syns bättre i verkligheten, förstår inte varför de är så svåra att fånga på bild!

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    Together90 skrev 2011-08-08 18:21:26 följande:

Vad kul för dig Plutten02 :)

Här är mitt test från idag, hoppas på det bästa nu. Tycker ni att jag borde ta ett digitalt med veckoindikator, jag har BIM imorgon enligt sista mensen så egentligen kanske det är onödigt.. 

Kram

SNyggt! grattis!
  • MCT79

Glömde GRATTIS till dig Plutten, nu ska det bli bebis!!

• plutten02
    MCT79 skrev 2011-08-08 18:26:37 följande:
    Glömde GRATTIS till dig Plutten, nu ska det bli bebis!!
    Får väl följa stegringen lite till... Glad Morgon och kväll Glad
  • JoWiAn
    plutten02 skrev 2011-08-08 18:24:45 följande:
    Här är mina testa från BIM-4.. Morgon och kväll... Syns bättre i verklighet.

Grattis plutten!!!!!!!!!!!!!! Ett tydligt streck.

Allt gick bra idag! Fick trombyl. Tog blodprover för att se om de var nåt med hormonbalasen i kroppen. Gjorde VUL. Mens på gång sa han. Såg inga konstigheter på livmodern, inga muskelknutor eller cystor. Äggstockarna var fina och fulla av äggblåsor. Han sa att förstod att jag hade lätt att bli gravid när han tittade på mina äggstockar.

Ska höra av sig om en vecka OM proven visade någon avvikelse. Ska höra av mig direkt när jag blir gravid. Trombylen kan jag äta till jag är i 6 mån... Jag ser ljust på detta nu! Vi har ju ett barn ihop redan. Nu är det vikten som ska tas itu med....
  • plutten02
    JoWiAn skrev 2011-08-08 18:54:11 följande:
    Grattis plutten!!!!!!!!!!!!!! Ett tydligt streck.

Allt gick bra idag! Fick trombyl. Tog blodprover för att se om de var nåt med hormonbalasen i kroppen. Gjorde VUL. Mens på gång sa han. Såg inga konstigheter på livmodern, inga muskelknutor eller cystor. Äggstockarna var fina och fulla av äggblåsor. Han sa att förstod att jag hade lätt att bli gravid när han tittade på mina äggstockar.

Ska höra av sig om en vecka OM proven visade någon avvikelse. Ska höra av mig direkt när jag blir gravid. Trombylen kan jag äta till jag är i 6 mån... Jag ser ljust på detta nu! Vi har ju ett barn ihop redan. Nu är det vikten som ska tas itu med....
    Kommer fortsätta att testa tills stegringen är TOPPAD Sambon är iväg och jobbar har inte berättat något. Har ett sparat CB test till BIM dagen.
  • FruW

Snygga test tjejer!! :)

Skönt att det gick bra hos dr jowian!

Ni som självmedicinerat med barnalbyl, äter ni det från äl till mens o sen håller upp till nästa äl?

• JoWiAn
    FruW skrev 2011-08-08 19:37:24 följande:
    Snygga test tjejer!! :)

Skönt att det gick bra hos dr jowian!

Ni som självmedicinerat med barnalbyl, äter ni det från äl till mens o sen håller upp till nästa äl?
    Jag ska äta Trombyl hela tiden. Med start idag. Inget upphåll....
  • Together90

Va kul att så många fått sitt efterlängtade pluss, hur många är det som fortfarande inväntar BIM?

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • MCT79

Mimmi jag har börjat vid äl. Men borde kunna börja så snart mensen är slut!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3