• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MissT

Jag håller också tummarna för dig Mimmi och alla er andra härinne att ni snart får era plus!

• LisaVäntar

Nytt prov på torsdag för att se om jag har äl och lämna urinprov, sen dras förmodligen utredningen igång igen så jag får komma till kk.. Han är övertygad om att det är endo :/ men ingen hjälp så länge jag vill bli gravid :(

• Saftmedbulle
    JoWiAn skrev 2011-08-07 15:45:21 följande:
    11:e försöket efter MF??? Fick du inte MF i juni?? Obestämd

Lite spökligt att vi fått MF ungefär samma tid. Jag 15 nov, 1 april och 5 juli.  
    Nej, 11:e försöket TOTALT...  Jo, mitt senaste mf var i juni (och tidgare i november 2010 och mars 2011).

Plussade på försök 6,8 och 10 (läskigt att det bara är jämna nummer...). Nu blir det elfte försöket (första efter tredje missfallet).
  • Saftmedbulle
    MissT skrev 2011-08-08 13:44:12 följande:
    Jag håller också tummarna för dig Mimmi och alla er andra härinne att ni snart får era plus!
    Tack!
  • plutten02

Jag får fortfarande svaga streck... Men idag på morgonen kunde man se det utan att lysa igenom. Men fortfarande svagt.

• plutten02

Ser nu att det äör skillnad från testet i morse och nu ikväll... Så strecket närmar nog sig...

• Together90

Vad kul för dig Plutten02 :)

Här är mitt test från idag, hoppas på det bästa nu. Tycker ni att jag borde ta ett digitalt med veckoindikator, jag har BIM imorgon enligt sista mensen så egentligen kanske det är onödigt.. 

Kram

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3