• Himmelsblå

hur ofta duschar ni?

Jag hörde en morgon på radion om en undersökning som gjorts hur ofta folk duschar. 63 % i undersökningen duschade mindre än 7 gånger i veckan.

Alla får göra som de vill men jag duschar alltid varje dag. Sen beroende på hur dagen ser ut så kan tidpunkten på dygnet variera för duschen.

Hur ofta duschar ni?

Tre nyckelord som följer mig i livet är respekt, värme och empati
  • Svar på tråden hur ofta duschar ni?
  • Trynträ
    La Lola skrev 2010-05-25 15:58:45 följande:
    Inte för alla tack o lov. Skulle min man ha det kravet skulle jag sluta ha sex. Nä, precis. De flesta är nog rena då.
    Har du provat utan hår? Det är milsvid skillnad i känsel kan jag säga. Å trevligare för maken med (enligt min man). Hehe. Slipper få hår i munnen vilket är bland det läbbigaste som finns.
  • La Lola
    Trynträ skrev 2010-05-25 16:00:05 följande:
    Har du provat utan hår? Det är milsvid skillnad i känsel kan jag säga. Å trevligare för maken med (enligt min man). Hehe. Slipper få hår i munnen vilket är bland det läbbigaste som finns.
    Ja o det var så vidrigt o jag gör aldrig nånsin om det.
    Maken har inga problem med hår o inte jag heller.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Trynträ
    La Lola skrev 2010-05-25 16:00:55 följande:
    Ja o det var så vidrigt o jag gör aldrig nånsin om det. Maken har inga problem med hår o inte jag heller.
    Hehe. Ok.
  • Heavenly Divine

Men alltså, ni som tvättar musen en -två ggr i veckan...hur ofta har ni sex?? Alltså i riktiga livet har jag nog aldrig träffat på såna lortgrisar som tycks finnas i denna tråd

• Veladis
    Heavenly Divine skrev 2010-05-25 16:04:01 följande:
    Men alltså, ni som tvättar musen en -två ggr i veckan...hur ofta har ni sex?? Alltså i riktiga livet har jag nog aldrig träffat på såna lortgrisar som tycks finnas i denna tråd
    Grejen är väl att de inte märks. Vilket är ett tecken på att det inte allvarligt som vissa tycks tro att inte duscha varje dag.
  • Heavenly Divine
    Veladis skrev 2010-05-25 16:07:55 följande:
    Grejen är väl att de inte märks. Vilket är ett tecken på att det inte allvarligt som vissa tycks tro att inte duscha varje dag.
    Så du tycker det är ok att få/ge tex oralsex med en person som inte tvättat sig på två-tre dagar....okej :S
  • Veladis
    Trynträ skrev 2010-05-25 15:57:54 följande:
    Öh, det är väl inte riktigt samma sak. Analen sitter inuti kroppen. Blygdläpparna utanpå.
    Gör de?

Innanför blygdläpparna ser jag som inuti kroppen. Ungefär som innanför läpparna (de i ansiktet) = inuti munnen = inuti kroppen.
  • Veladis
    Heavenly Divine skrev 2010-05-25 16:08:54 följande:
    Så du tycker det är ok att få/ge tex oralsex med en person som inte tvättat sig på två-tre dagar....okej :S
    Det har jag aldrig sagt.
  • La Lola
    Varför antar du en massa? {#lang_emotions_undecided}
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Veladis
    För de som tycker att det är OK är det väl OK och måste väl få vara det?
    Sluta komma med en massa påståenden om mig, min personliga hygien och mitt sexliv som jag inte har uttryckt. Jag diskuterar generellt om hygien här.
Svar på tråden hur ofta duschar ni?