• Himmelsblå

hur ofta duschar ni?

Jag hörde en morgon på radion om en undersökning som gjorts hur ofta folk duschar. 63 % i undersökningen duschade mindre än 7 gånger i veckan.

Alla får göra som de vill men jag duschar alltid varje dag. Sen beroende på hur dagen ser ut så kan tidpunkten på dygnet variera för duschen.

Hur ofta duschar ni?

Tre nyckelord som följer mig i livet är respekt, värme och empati
  • Svar på tråden hur ofta duschar ni?
  • Veladis

Du får tycka vad du vill. Men det är inte att tycka något när man börjar applicera åsikter på andra utifrån generella påståenden. Om jag t ex säger att jag inte tycker att man måste duscha varje dag eller tvätta muttan bara för att, påstår du plötsligt att jag tycker det är OK att ha oralsex med någon som inte tvättat sig. Det är inte att tycka. Det är att komma med påståenden om andra.

• Heavenly Divine
    Veladis skrev 2010-05-25 16:27:15 följande:
    Du får tycka vad du vill. Men det är inte att tycka något när man börjar applicera åsikter på andra utifrån generella påståenden. Om jag t ex säger att jag inte tycker att man måste duscha varje dag eller tvätta muttan bara för att, påstår du plötsligt att jag tycker det är OK att ha oralsex med någon som inte tvättat sig. Det är inte att tycka. Det är att komma med påståenden om andra.
    nej nu hittar du på så det står härliga till!! Så sa jag inte....jag frågade dig om du tycker det är okej att ge/få oralsex med någon som inte tvättat underlivet på några dagar - det är en jävla skillnad. Ska du citera mig så var vänlig och gör det ordagrant utan att lägga in massa falska anklagelser.

Nu skriver jag inte mer till dig för detta leder ingenstans utan är enbart barnsligt. Du har din åsikt och jag har min, varken mer eller mindre.
  • Heavenly Divine
    La Lola skrev 2010-05-25 16:24:24 följande:
    Har nån påstått något annat menar du? Att anta saker är däremot väldigt tokigt. Det är inte samma som att tycka något.
    Jag gjorde antaganden utifrån dina åsikter. Ber om ursäkt om jag trampa dig på tårna *S*
  • Veladis
    Heavenly Divine skrev 2010-05-25 16:08:54 följande:
    Så du tycker det är ok att få/ge tex oralsex med en person som inte tvättat sig på två-tre dagar....okej :S
    Det är inget frågetecken i den meningen. Det är ett antagande om min person och mitt sexliv helt utan grund och rätt irrelevant.

Jag har min åsikt - att man inte behöver duscha varje dag och inte tvätta sig om man inte behöver, ja. Det är min åsikt, sedan hur jag själv gör är en annan sak.
  • Pormoicheia
    Veladis skrev 2010-05-25 16:19:49 följande:
    Ett hygienskt underliv doftar lite svagt söraktigt som filmjölk, har en viss mängd helt normala flytningar, kliar inte, svider inte.
    Lite så resonerar jag också. Att börja dra in "hur ofta" man gör vissa saker känner jag är ganska irrelevant.

Jag förstår ärligt talat vad det har med saken att göra.
    Apprentice Moraltant *back in action*
  • Pormoicheia
    Heavenly Divine skrev 2010-05-25 16:23:18 följande:
    håller med...folk gör som de vill men jag har RÄTT att TYCKA precis vad jag vill :)
    Absolut, men det är ju en fördel om man tycker baserat på fakta och inte felaktiga slutledningar.
    Apprentice Moraltant *back in action*
  • Heavenly Divine
    Pormoicheia skrev 2010-05-25 16:45:28 följande:
    Absolut, men det är ju en fördel om man tycker baserat på fakta och inte felaktiga slutledningar.
    Ja jag håller med absolut
  • alvosk

jag duschar varannan dag, då tvättar jag musen med vatten och rakar mig!!{#lang_emotions_laughing}  Men vafan stör det er om min fitta luktar fitta? jag tycker personligen att det är skitskumt med ett kön som luktar jordgubb/plast, jag är inte rädd för min egen kroppslukt!! jag luktar aldrig svett bara om jag tränat men då duschar jag. Men jag tränar aldrig mer än varannan dag!!

• nollåtta
    Heavenly Divine skrev 2010-05-25 16:12:12 följande:
    Jag gör antaganden utifrån vad ni säger..... Eftersom ni inte tvättar er varje dag har ni väl sex en gång i veckan, planerat efter att ni tvättat muttan. spontant!
    Då antar att jag att du med din renlighetsfobi måste ha världens torraste och tristaste sexliv. Börjar du grina om det kommer lite kroppsvätska på fel ställe?
  • Heavenly Divine
    nollåtta skrev 2010-05-25 16:52:10 följande:
    Då antar att jag att du med din renlighetsfobi måste ha världens torraste och tristaste sexliv. Börjar du grina om det kommer lite kroppsvätska på fel ställe?
    REnlighetsfobi för man sköter sin hygien?? Ja hellre det än en fitta som tvättas en gång i veckan och som stinker fisk :)
Svar på tråden hur ofta duschar ni?