• Anonym (Undrar)

ni som är runt 164 vad väger ni?

ja som frågan lyder vad väger ni som är runt 164cm?
    Jag kanske har sne verklighets uppfattning men jag e 164 cm och väger 60kg och tycker jag är mullig.Undrar också vad som e normal vikt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 11:33
    kanske lättare och säga om jag e "stor" om jag skriver in några mått

Midja 75cm
    höft ca 90cm
    över brösten ca90cm
    under brösten ca 73cm
    lår 51cm

• Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?
  • Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:35:25 följande:
    ok ja  55-56 låter mer normalt men tror ändå jag hade tyckr jag va tjock tyvärr
    men börja träna då och ät mindre
  • 010306

Du låter inte stor ts..
    mina mått: bröst :87 cm
    midja:68 cm
    höfter : 88 cm
    lår : 48 cm

Har bilder i mitt galleri , fast på de från i höstas vägde jag 57 kg.

• Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2010-05-26 11:36:05 följande:
    men börja träna då och ät mindre
    äter inte speciellt mycke och ja  träna kan man ju men  promenera med barnen e de enda jag har tid me (eller kan då jag e helt ensam me barnen alltid)  men de kanske hjälper
  • coquine

Nar jag vagde in mig i okt vagde jag 65 for 160 cm och sa fet har jag aldrig varit. Jag har alltid pendlat mellan 50-55, men har tom vagt 47-50 under en period

Nar bebisen ar fodd ar malet att ga ner till minst 55 kg, helst 51-53. Nar vi flyttade hit (till Uk) sa tog det 1 1/2 manad att fa hit moblerna, sa vi hade inte bord, stolar mm (det blev forsenat om och om igen) sa det blev sa mycket fast-food att jag gick upp minst 8 kilon under den tiden, men bort ska de !!!

• Anonym (fet)

Jag är 164 cm lång och jag är fet. 82-23kg väger jag. Försöker banta men tappar motivationen då det inte händer något.

• Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:38:50 följande:
    äter inte speciellt mycke och ja  träna kan man ju men  promenera med barnen e de enda jag har tid me (eller kan då jag e helt ensam me barnen alltid)  men de kanske hjälper
    ja det är ju jobbigt, det förstår jag. Kan du inte skaffa en motionscykel och ha hemma. Är du alltid ensam med barnen?
  • Anonym
    Anonym (fet) skrev 2010-05-26 11:42:20 följande:
    Jag är 164 cm lång och jag är fet. 82-23kg väger jag. Försöker banta men tappar motivationen då det inte händer något.
    banta inte! Ät nyttigt och mindre och motionera så kommer du gå ner. Du gör uppenbarligen något fel:)
  • Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2010-05-26 11:43:52 följande:
    ja det är ju jobbigt, det förstår jag. Kan du inte skaffa en motionscykel och ha hemma. Är du alltid ensam med barnen?
    där sa du något med motionscykel ja jag e alltid ensam med mina barn förutom då dom e på skolan/DAGis och jag e på jobb
  • Anonym (fettis)

jag är 165 ocg väger 63kg,känner mig tok fet för magen är mega och midjemåttet är 91cm Hur tusan ska man få bort magen? Mina ben är nog normal/smal. ska mäta låren sedan. Slutar vä lmed operation för min del

• Anonym (Undrar)
    Anonym (fettis) skrev 2010-05-26 11:47:28 följande:
    jag är 165 ocg väger 63kg,känner mig tok fet för magen är mega och midjemåttet är 91cm Hur tusan ska man få bort magen? Mina ben är nog normal/smal. ska mäta låren sedan. Slutar vä lmed operation för min del
    mage har jag oxå massa jävla löst skin som hänger och slänger
Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?