• Anonym (Undrar)

ni som är runt 164 vad väger ni?

ja som frågan lyder vad väger ni som är runt 164cm?
    Jag kanske har sne verklighets uppfattning men jag e 164 cm och väger 60kg och tycker jag är mullig.Undrar också vad som e normal vikt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 11:33
    kanske lättare och säga om jag e "stor" om jag skriver in några mått

Midja 75cm
    höft ca 90cm
    över brösten ca90cm
    under brösten ca 73cm
    lår 51cm

• Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?
  • Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:46:37 följande:
    där sa du något med motionscykel ja jag e alltid ensam med mina barn förutom då dom e på skolan/DAGis och jag e på jobb
    ja det kanske inte är någon dum ide! du kan ju köpa en begagnad cykel så blir det inte så dyrt så kan du träna när barnen har gått och lagt sig.
  • kramin

162 cm, 56,5 kg.. Ser rätt smal ut, fast det har varit värre, nu ser man iallafall inte inte de enskilda revbenen, men jag skulle säkert klä i nåt kilo till..

• Anonym (fettis)
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:49:07 följande:
    mage har jag oxå massa jävla löst skin som hänger och slänger
    men ditt midjemått var ju bara 75,det skulle jag döda för . Hur många barn har du fått? mIn mage är som värst när jag böjer mig fram då rasar den bara ut liksom. så det blir ingen bikini i sommar när vi ska på semester med kompisarna. Kommer ha på mig en tankini så man slipper se hela verkligeheten och bara mulligheten istället
  • Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2010-05-26 11:51:12 följande:
    ja det kanske inte är någon dum ide! du kan ju köpa en begagnad cykel så blir det inte så dyrt så kan du träna när barnen har gått och lagt sig.
    Ja de ska jag göra ska leta på blocket ikväll märks att man e helt slutkörd när man itne ens tänker så långt haha.har ju bara hela tiden tänkt hur ska jag komma iväg och träna men nu behövs de ju inte
  • Anonym (fet)
    Anonym skrev 2010-05-26 11:45:47 följande:
    banta inte! Ät nyttigt och mindre och motionera så kommer du gå ner. Du gör uppenbarligen något fel:)
    Japp något fel gör jag. När det inte funkar så faller jag tillbaka till mitt sockerberoende. Men konstigt nog har jag inte gått upp speciellt mkt 0,5kg endast även fast jag äter massvis med godis. På några veckor, månader.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (fettis) skrev 2010-05-26 11:52:30 följande:
    men ditt midjemått var ju bara 75,det skulle jag döda för . Hur många barn har du fått? mIn mage är som värst när jag böjer mig fram då rasar den bara ut liksom. så det blir ingen bikini i sommar när vi ska på semester med kompisarna. Kommer ha på mig en tankini så man slipper se hela verkligeheten och bara mulligheten istället
    jag har 4 barn  jo jag vet hur det ser ut när magen rasar  ja midjemåtet e kanske inte extremt men lika väll har jag massor me löst skin sen när man ligger flyter det åt sidorna urk
  • Anonym (Pendlaren)
    Nu är jag gravid, så den vikten är väl lite "fel" att räkna med. Men innan grav. pendlade jag mellan 70-75 ungefär, gick upp rätt mycket ett tag årsskiftet 08-09... Tyvärr sitter det mesta på magen, tuttarna och överarmarna.

När jag vägde runt 60 kilo för ett par år sedan, ansåg jag min kropp vara alldeles "perfekt". Jag hade lite hull här och var men såg ändå sund och härlig ut. Så efter graviditeten ska jag kämpa mig neråt!
  • Anonym (fettis)
    Anonym (fet) skrev 2010-05-26 11:42:20 följande:
    Jag är 164 cm lång och jag är fet. 82-23kg väger jag. Försöker banta men tappar motivationen då det inte händer något.
    Banta är fel metod. Ät regelbundet. Frukost,mellanmål,lunch,mellanmål,middag då blir det ofta och mindre portioner. Rör på dig så ska du se det händer grejer. Och en sak till måste man ha,tålamod!
  • Anonym (fettis)
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:55:20 följande:
    jag har 4 barn  jo jag vet hur det ser ut när magen rasar  ja midjemåtet e kanske inte extremt men lika väll har jag massor me löst skin sen när man ligger flyter det åt sidorna urk
    Eller att man bara ligger på rygg och trycker till magen så gungar det. Så mjuk å sladdrig. Kan man verkligen träna bort sånt?
    Jag har 2 barn än så länge
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (fettis) skrev 2010-05-26 13:47:54 följande:
    Eller att man bara ligger på rygg och trycker till magen så gungar det. Så mjuk å sladdrig. Kan man verkligen träna bort sånt? Jag har 2 barn än så länge
    ja du jag vet inte om de går träna bort min mage va fin efter "bara" 2 barn sen fick jag min 3a med akutsnitt och efter de e de bara löstskin som hänger och slänger och gjorde nog inte saken bättre att jag blev gravid me nr 4 efter 10månader
Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?