• Anonym (Undrar)

ni som är runt 164 vad väger ni?

ja som frågan lyder vad väger ni som är runt 164cm?
    Jag kanske har sne verklighets uppfattning men jag e 164 cm och väger 60kg och tycker jag är mullig.Undrar också vad som e normal vikt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 11:33
    kanske lättare och säga om jag e "stor" om jag skriver in några mått

Midja 75cm
    höft ca 90cm
    över brösten ca90cm
    under brösten ca 73cm
    lår 51cm

• Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?
  • Anonym

Min syrra är 164 och väger 44 kg =)

• Anonym

62, brukar väga runt 56.. vet itne vad som hänt. Men men, jag tycke rinte att jag är fet men jag hade gärna gått ner några kilon.

• Anonym (Fettot)

59-60 och anser mig väldigt mullig. Har inga muskler utan bara fett. Hatar min kropp Förr var jag smal,men p.g.a funktionshinder kan jag inte träna/motionera ett enda dugg. Skulle ge vad som helst för att få se ut som förr!

• Anonym

Jag är 162 cm och väger runt 64kg. Jag är mullig, utan tvekan men ändå så att det inte syns direkt, det går att dölja med trosor som har högre kant och sådär. Är man såhär kort ska man inte väga ett kilo över 55 enligt mig, då väger man för mycket och släpar på gott-i-gott kilon som bara tynger kroppen. Fick jag bestämma skulle jag väga runt 52 kg, det skulle se bäst ut på mig. På mig lägger sig allt på låren, mage och lovehandles och så får jag en liten dubbelhaka.

• Anonym (nöjd med vikten)
    Anonym (missnöjd) skrev 2010-05-28 09:02:49 följande:
    Jag är 162 cm och väger 58. Vägde 53 innan jag blev gravid och jag skulle gärna vilja ner till samma vikt igen, trivdes bra då! Nu känner jag mig mullig. Jag är mullig också Barnet är 1 år nu så jag ahr verkligen inga ursäkter för att fortfarande gå och släpa på dessa 5 kg.
    det är fem kilon som ger dig en sund och frisk vikt, min vän!
    Anonym skrev 2010-05-28 09:14:55 följande:
    Min syrra är 164 och väger 44 kg =)
    skulle det vara något slags ideal eller? det är ju en rejäl undervikt...
    Anonym (Fettot) skrev 2010-05-28 13:03:56 följande:
    59-60 och anser mig väldigt mullig. Har inga muskler utan bara fett. Hatar min kropp Förr var jag smal,men p.g.a funktionshinder kan jag inte träna/motionera ett enda dugg. Skulle ge vad som helst för att få se ut som förr!
    men det är ju normalvikt?! snälla alla var stolta över era kroppar!
  • Anonym (nöjd med vikten)
    Anonym (Undrar) skrev 2010-05-26 11:13:53 följande:
    ja som frågan lyder vad väger ni som är runt 164cm?Jag kanske har sne verklighets uppfattning men jag e 164 cm och väger 60kg och tycker jag är mullig.Undrar också vad som e normal vikt?TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 11:33kanske lättare och säga om jag e "stor" om jag skriver in några måttMidja 75cmhöft ca 90cmöver brösten ca90cmunder brösten ca 73cmlår 51cm
    now I'm confused! min midja är lite smalare än din, höfterna lika stora men låren 10 cm större! what liksom?!
  • Sultana

163 cm o väger mellan 56-57 kg. Fick barn för ett år sedan och vägde innan graviditeten 52 kg.

• Domessa

Nu är ju jag lite längre, 167cm. Väger nu 55kg, men ska ned till max 50kg. Alla är vi olika och tycker olika, jag tycker det är snyggt att vara smal. Sen ser alla olika smala ut beroende på kropp. Jag känner mig fet nu, fast för andra är jag nog väldigt normal.

Det där är helt och hållet individuellt.
    OBS! Tycker inte det är snyggt med "jag svälter mig" smala människor. Man kan vara smal och sund också, faktiskt, för er som inte tror det

• Betty Boop

Jag är 164 cm och väger idag 75 kg. Jag har gjort en Gasric By pass och har gått ner från 142 kg. Jag är mer än nöjd! {#lang_emotions_laughing}

• Anonym

Jag är 163 cm lång och har tränade fotboll som en idiot när jag var ung så jag har fortfarande muskliga ben. Väger 62. Känner mig tjock men vet att jag inte är det. Är heeeeelt ok. Små tutts...stor rumpa :P

Midja 70
    Höft (mätt där det är som störst 102)
    Byst 80
    Arm 27
    Lår 55 (mitten)
    Vad 37 (mitten)

Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?