• Anonym (Undrar)

ni som är runt 164 vad väger ni?

ja som frågan lyder vad väger ni som är runt 164cm?
    Jag kanske har sne verklighets uppfattning men jag e 164 cm och väger 60kg och tycker jag är mullig.Undrar också vad som e normal vikt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 11:33
    kanske lättare och säga om jag e "stor" om jag skriver in några mått

Midja 75cm
    höft ca 90cm
    över brösten ca90cm
    under brösten ca 73cm
    lår 51cm

• Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?
  • nittioett

jag väger 2 kg mer, och är 163...

jag tycker jag är SKITFET, jag kan inte kolla mig i spegeln en enda gång och tänka att jag ser bra ut. det jag ser är ett jävla fetto som inte kan gå ner i vikt :'(
    dock mina vänner som väger lika mycket och är ungefär lika lång ser helt normala ut.
  • SunnyBunny

Svårt det där! Benstommen väger olika, och alla fördelar även vikten på olika sätt. Två personer som är lika långa och väger lika mycket kan ändå utåt sätt se olika stora ut!

• Anonym (Sara)

Jag är 164 och väger 62. Fick dock barn för 9 månader sedan. I januari vägde jag 78 kg så det är klart jag känner mig mycket smalare men samtidigt så tycker jag att jag är jättetjock. Enorma överarmar, lår och mage tycker jag själv. Andra säger att nu får jag inte gå ner mer för då försvinner jag. Men jag ser ju dallret! Skulle vilja gå ner till 56 men det är som att kroppen inte vill ner mer nu.{#lang_emotions_yell}

• Rosana
    SunnyBunny skrev 2010-05-26 11:22:39 följande:
    Svårt det där! Benstommen väger olika, och alla fördelar även vikten på olika sätt. Två personer som är lika långa och väger lika mycket kan ändå utåt sätt se olika stora ut!
    Ja, exakt så är det! Och någon som väger ett par kilon mer men är lika lång kan se betydligt slankare ut än en själv. Jag tror att det bästa är att inte stirra sig blind på vad vågen visar, det stressar bara.
  • Anonym (Undrar)
    nittioett skrev 2010-05-26 11:18:28 följande:
    jag väger 2 kg mer, och är 163... jag tycker jag är SKITFET, jag kan inte kolla mig i spegeln en enda gång och tänka att jag ser bra ut. det jag ser är ett jävla fetto som inte kan gå ner i vikt :'( dock mina vänner som väger lika mycket och är ungefär lika lång ser helt normala ut.
    känner igen de där Jag känner mig stor när jag ser mig i spegeln samtidigt har jag en vän som e lika lång väger typ 10kg mer och hon ser normal ut
    SunnyBunny skrev 2010-05-26 11:22:39 följande:
    jo de e ju sant
  • Anonym

jag är 165 och väger ca 55-56 kg..jag har vägt 60 och det kanske passar vissa men jag tycker inte det är är så smalt och jag var INTE snygg. Känner mig mycket fräschare några kg mindre och lite mer vältränad. Lite.

• 010306

166 cm & väger nog 59 just nu. Vill väga 55-56 eg. Känner mej nog "normal / rel. smal.

• Mom2006

Jag är 166 cm och väger 89 kg.. Tycker att jag är lite mer än mullig men jämför mot dig så är jag väldigt fet och du är normalviktig..
    Vill gå ner till 75 kg för då tycker jag att jag ser normal ut men är ändå lite mullig då. Min kroppsform passar nog inte till mindre kg.. Har en liten son på 12 veckor så vikten kommer sakta men säkert av lite då och då...

Lite roligt på hur man tänker om sin egen kropp..

• Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2010-05-26 11:31:07 följande:
    jag är 165 och väger ca 55-56 kg..jag har vägt 60 och det kanske passar vissa men jag tycker inte det är är så smalt och jag var INTE snygg. Känner mig mycket fräschare några kg mindre och lite mer vältränad. Lite.
    ok ja  55-56 låter mer normalt men tror ändå jag hade tyckr jag va tjock tyvärr
Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?