• Anonym (Undrar)

ni som är runt 164 vad väger ni?

ja som frågan lyder vad väger ni som är runt 164cm?
    Jag kanske har sne verklighets uppfattning men jag e 164 cm och väger 60kg och tycker jag är mullig.Undrar också vad som e normal vikt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 11:33
    kanske lättare och säga om jag e "stor" om jag skriver in några mått

Midja 75cm
    höft ca 90cm
    över brösten ca90cm
    under brösten ca 73cm
    lår 51cm

• Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?
  • straw2008

167 o väger 62,5 vilket är ca 5 kg för mkt enligt mig.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Anonym

Jag är 1.63 lång och väger 49 kg, ganska lagom tycker jag. Har inga barn.

• Anonym (Fet)

Jag är 161 cm och vägde 90 kg nu när jag blev gravid för 5 mån sen. Folk tror dock att jag väger max 80 men jag har nog mycket muskler och kraftig benstomme. Skulle vilja ner till 65 kg, när jag vägde det senast trivdes jag med den vikten.

• Anonym (mullig??)

Har samma mått (skiljer 1 cm här och där)  som ts, och längd 1,62. Väger 77 kg.

Och ja jag vet att det är mycket.. men för ett halvår sedan vägde jag 95 kg så jag känner mig rätt smal nu även om jag inte är det. Tycker bara inte att man ska haka upp sig för mycket på just vikten. Jag har M i klädstorlek nu trots min vikt. :) Målet är 60-65 kg, tror inte att jag kan gå ner så mycket mer än det.

• strenua
    Jag är 163 cm lång och väger 46-47 kilo. Det låter säkert lite men jag är smalt byggd och har aldrig vägt mer än så. Kag är 23 år gammal och har inga barn. 
  • Linda Famillia

jag är lika lång o väger alldeles för mkt. 83 kg nu! vägde 7 kg mindre när jag födde dottern för 6 månader sen. haha hur kan det komma sig.

jag "drömmer" mig tillbaka till 60kilos o önskar mig tillbaka. dum i huvudet va jag att jag trodde jag va mullig/tjock då. shit, va hände nu?

o cabo verde... saudade
  • Anonym

167 och vägar 55  vill gärna bli 50 eftersom jag hatar mina kurvor och har ont i ryggen pga mina bröst

• Anonym

Är du nöjd med dina mat och motionsvanor? Är ungefär samma som dig bara en centimeter längre. Jag tränar och äter bra och ser därför ingen anledning att gå ner ytterligare något kilo då jag är ganska nöjd med min kropp.. Hade jag vägt samma men byggt det på chips och tv-tittande hade jag nog velat gå ner

• Anonym

160 53-55 kg.
    Men på uppgång pga bebis i magen =D
    Efter graviditeten vill jag ner till 50. Låter skönt =P

• Anonym

Jag är 1,64 och normalvikten ligger på ca 45 kg. Naturligt smal, inga ätstörningar eller så.
    Nu är jag gravid i vecka 24 och väger 54,5.

• Anonym (Päron)
    Anonym skrev 2010-06-01 12:19:35 följande:
    Jag är 1,64 och normalvikten ligger på ca 45 kg. Naturligt smal, inga ätstörningar eller så. Nu är jag gravid i vecka 24 och väger 54,5.
    Oj. När jag vägde 45 kilo såg jag ut som ett benrangel. Hade inga bröst, inga höfter och små anorexia-fjun över hela kroppen. Jag hade inte heller någon ätstörning men jag var för mager
    Jag hade en hormonstörning som gjorde att jag inte kunde gå upp i vikt. När jag började äta p-piller ordnade det till sig.
  • Anonym
    Anonym (Päron) skrev 2010-06-01 12:23:02 följande:
    Oj. När jag vägde 45 kilo såg jag ut som ett benrangel. Hade inga bröst, inga höfter och små anorexia-fjun över hela kroppen. Jag hade inte heller någon ätstörning men jag var för mager Jag hade en hormonstörning som gjorde att jag inte kunde gå upp i vikt. När jag började äta p-piller ordnade det till sig.
    Skönt att du fick ordning på vikten... Jag ser absolut inte ut att väga så lite som jag gör. Fast hade jag sett ut som ett benrangel hade jag säkerligen kollat upp det.
  • Anonym (fettis)
    Anonym (Päron) skrev 2010-06-01 12:23:02 följande:
    Oj. När jag vägde 45 kilo såg jag ut som ett benrangel. Hade inga bröst, inga höfter och små anorexia-fjun över hela kroppen. Jag hade inte heller någon ätstörning men jag var för mager
    Jag hade en hormonstörning som gjorde att jag inte kunde gå upp i vikt. När jag började äta p-piller ordnade det till sig.
    vad är anorexia fjun? Försvinner det med vikt uppgång sedan?
  • Bums

Jag tror inte du är  "tjock" ts då mina mått är (och jag ser iaf mig själv som smal):

Midja 72cm
    höft  87cm (över rumpan är jag 95cm)
    över brösten 82cm
    under brösten ca 72cm
    lår 53cm

Det skiljer inte så mycket mellan oss (dessutom har jag tjockare lår än dig), jag är 164 och väger ca 50, så du har nog helt enkelt större bröst och mer muskler än mig
    Jag har fått 2barn och skulle gärna önskat mig nya muskler (tror mina muskler delat sig, ser iaf så ut) i magen och lite mindre skin över magen

• Anonym (Undrar)

ser att ni har varit aktiva här jag har precis träffat en ny MAn/kille så har inte tittat in här..de va typ kärlek vid första ögonkastet känner mig som 15år igen hihi han sa ju att han föredrar mulliga tjejer och jag va på gränsen till för small :O men han kunde inte motstå mig ändå

Bums skrev 2010-06-02 10:52:42 följande:
    Jag tror inte du är  "tjock" ts då mina mått är (och jag ser iaf mig själv som smal):

Midja 72cm
    höft  87cm (över rumpan är jag 95cm)
    över brösten 82cm
    under brösten ca 72cm
    lår 53cm

Det skiljer inte så mycket mellan oss (dessutom har jag tjockare lår än dig), jag är 164 och väger ca 50, så du har nog helt enkelt större bröst och mer muskler än mig
    Jag har fått 2barn och skulle gärna önskat mig nya muskler (tror mina muskler delat sig, ser iaf så ut) i magen och lite mindre skin över magen
    muskler vet jag inte om jag har så värst mycke men stora bröst har jag (75 F)
  • Anonym (nöjd med vikten)
    Anonym (fettis) skrev 2010-06-02 10:32:30 följande:
    vad är anorexia fjun? Försvinner det med vikt uppgång sedan?
    när man är undernärd kan man ha svårt att hålla värmen, kroppen lägger då på mer kroppshår. om det försvinner med viktuppgång vet jag inte, men skulle gissa på det.
  • Anonym (fettis)
    Anonym (nöjd med vikten) skrev 2010-06-06 19:16:21 följande:
    när man är undernärd kan man ha svårt att hålla värmen, kroppen lägger då på mer kroppshår. om det försvinner med viktuppgång vet jag inte, men skulle gissa på det.
    ok. Har en kompis som haft ät störningar. Hon är idagnormalviktig och säger hon e bra. Tanken slog mig då hon är VÄLDIGT hårig på ryggen. Typ massa ljusa fjun. Även  rätt mkt på kinderna med
Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?