• Anonym (Undrar)

ni som är runt 164 vad väger ni?

ja som frågan lyder vad väger ni som är runt 164cm?
    Jag kanske har sne verklighets uppfattning men jag e 164 cm och väger 60kg och tycker jag är mullig.Undrar också vad som e normal vikt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 11:33
    kanske lättare och säga om jag e "stor" om jag skriver in några mått

Midja 75cm
    höft ca 90cm
    över brösten ca90cm
    under brösten ca 73cm
    lår 51cm

• Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?
  • sunshiine

nu är man en soffpotatis enda motionen är till jobbet eller bara gå ut och gå.
    Istället för hantlar så får det bli fulla matkassar så när man kommer hem domnar armarna bort.
    Situpsen får då bli måla naglarna ...skämt åt sido men man har verkligen blivit lat...nu när jag är gravid kvittar det får fundera över vikten igen då bebben föds.

• Zetima

Jag är exakt 1,64 och jag väger 51 kg alldeles lagom tycker jag =)

• Lilly mama

Vad lätta alla är! jag är 165 och väger normalt strax över 60 kg (kanske pendlar mellan 60-62). Jag får ofta höra att jag är så liten, så att läsa om ersom väger 50-55 kg och anser er överviktiga eller fläskiga känns lite konstigt. Fast det är väl som många säger svårt att bara jämföra vikt. Jag tränar rätt mycket (eller ja, före graviditeten nu då) så jag har ganska mycket muskler.

• PennyD

Jag är 163 och väger 67-70 kg. Tycker jag är lagom.

• snillis

Jag är 164 och väger runt 65kg.

Är 39 år och har två ganska små barn.
    Har ingen aning om mått.
    Är ganska vältränad.
    Skulle om jag själv fick önska väga runt 60.
  • Anonym (nöjd med vikten)

oj! vad smala alla är. men det är ju annat som också spelar in. jag är väldigt stark med en del muskler, även om kondisen inte är den bästa ;)

• Anonym (nöjd med vikten)
    Anonym (Päron) skrev 2010-05-27 10:39:33 följande
     En del har päronkropp (som jag) med smal midja överkropp och tjockare lår/rumpa. Du verkar ha lite mer äppelkropp med rundare midja och smala ben.  Självklart har jag alltid velat vara äpple med snygga ben, fick bli päron precis som alla andra kvinnor i min familj. 
    min mamma är äppleform, har nästan inga höfter men långa smala ben. 175 cm till 63 kilo, tror jag hon har. det ser snyggt ut i klänningar men i baddräkter och så är kurvor snyggare
  • Anonym (Anna)

164 och 61kg. Vägde innan 4 barn ca57kg och skulle väl gärna ligga runt det igen men då gissar jag att den lilla byst jag har kvar försvinner helt .

• svalan77

Jag är 166 och väger 67kg, känner mig normal/smal.

bröst 92 cm
    midja 73,
    höft 102

Jag har 38 i kläder och tränar hårt 3-4 gånger i veckan.  Jag har 1 barn på 3. Efter jag fått sonen vägde jag 64 kg då var jag mager.

• Anonym (missnöjd)

Jag är 162 cm och väger 58.
    Vägde 53 innan jag blev gravid och jag skulle gärna vilja ner till samma vikt igen, trivdes bra då! Nu känner jag mig mullig. Jag är mullig också
    Barnet är 1 år nu så jag ahr verkligen inga ursäkter för att fortfarande gå och släpa på dessa 5 kg.

Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?