• Anonym (Undrar)

ni som är runt 164 vad väger ni?

ja som frågan lyder vad väger ni som är runt 164cm?
    Jag kanske har sne verklighets uppfattning men jag e 164 cm och väger 60kg och tycker jag är mullig.Undrar också vad som e normal vikt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-26 11:33
    kanske lättare och säga om jag e "stor" om jag skriver in några mått

Midja 75cm
    höft ca 90cm
    över brösten ca90cm
    under brösten ca 73cm
    lår 51cm

• Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?
  • Anonym (muskelmamman)

Oj, jag som tyckte jag var smal när jag vägde 63 kg och är 165 cm lång! =S Fast jag tror nog att jag hade betydligt mer muskler än många i den här tråden då jag främst tränade tung styrketräning =P Hellre vältränad än lättviktare!

• bemlan

80 kg, anser mig lite mullig... men inte mycket... på nedgång

• Anonym (anna)

Väger 78 ca, har gått ner ca 15 kg så jag är i alla fall nöjdare. Vill gärna gå ner till 70 kg.

Jag är 166 cm lång.

• guldrosen1

Jag är 164 cm lång och väger 56 kg, innan jag blev gravid vägde jag 64 kg men var inte mullig, bara muskler. Nu håller jag på att träna upp mina muskler igen.
    Är ganska smal nu!

• Kaosmamma

oj vad ni låter smala och fina :) jag är 163 och väger 73 kg. innan alla 3 barnen vägde jag 55 kg.. men jag har verkligen problem att gå ner av olika orsaker.

Jag tycker inte det är "fel" att vara mullig, bara att jag trivs inte i det.. men jag blir nöjd om jag kommer ner till mellan 60-63 kg :)

• Anonym

161 cm, väger ca 49-50 kg (36 år, son på 1 år).
    Gick up 18 kg under graviditeten och trodde aldrig jag skulle gå tillbaka till samma vikt som innan jag blev gravid, men det gjorde jag tillslut. Tog ca 10 mån och utan att jag gjorde något speciellt. Min normalvikt ligger vid 50 kg helt enkelt.
    Går jag upp i vikt sätter sig ALLT på rumpa och lår och jag ser ut som barbapappa

• Anonym

168 och väger 47kg

Vet ej några mått, skulle aldrig få för mig att mäta. Äger inte nån våg heller, den
    enda anledningen till att jag vet min vikt är pga av att jag är gravid.
    Är nu i v.32 och väger 62, dvs +15kg
    Förra graviditeten gick jag upp 18kg.

• Anonym

Anonym ovanför låter som en vän till mig... undra undra om det är du... hahaha!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-05-28 22:49:43 följande:
    Anonym ovanför låter som en vän till mig... undra undra om det är du... hahaha!
    Det är säkert jag ;) ha ha
  • Anonym
    PennyD skrev 2010-05-27 22:31:12 följande:
    Jag är 163 och väger 67-70 kg. Tycker jag är lagom.
Svar på tråden ni som är runt 164 vad väger ni?