• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • cotton

Hej tjejer! Jag kommer tyvärr att försvinna från denna tråd då vi fick värsta tänkbara nyheter på vårt rutinultraljud idag. Vår lilla dotter var död sedan några dagar tillbaka. Hon hade fått navelsträngen virad runt halsen vilket strypt syretillförseln. Annars hittade de inget fel på bebisen!

Jag och Carl ska åka till Östra och förlösa vår lilla tös imorgon.

Just nu är vi i chock, jag vet inte ens hur jag ska hantera detta. Men jag sörjer och tycker det är så orättvist! Jag kommer föda imorgon men får aldrig ta med min dotter hem, kommer inte få mata henne, se henne växa upp, fostra henne till en bra flicka och sedermera kvinna.  Jag är så fruktansvärt ledsen.

Samtidigt måste vi fokusera framåt och jag hoppas vi kan samla styrka nog att försöka igen när kroppen och hjärtat är redo.

• MorMaria81
    ceropegia skrev 2010-09-13 11:51:33 följande:
    MorMaria: Äter du extra järn? Jag mådde p*ss för några veckor sedan..visade sig att järnvärdena var botten. Så det räckte inte med Mitt Val Kvinna, jag fick börja med Duroferon också..
    Jag har jätte bra värden och väldigt bra järndepåer så jag behövde inte det sa Bm förra gången.. Får se vad de säger imorgon.. Kan ju ha ändrats kanske?
  • MorMaria81
    cotton skrev 2010-09-13 17:52:05 följande:
    Hej tjejer! Jag kommer tyvärr att försvinna från denna tråd då vi fick värsta tänkbara nyheter på vårt rutinultraljud idag. Vår lilla dotter var död sedan några dagar tillbaka. Hon hade fått navelsträngen virad runt halsen vilket strypt syretillförseln. Annars hittade de inget fel på bebisen!

Just nu är vi i chock, jag vet inte ens hur jag ska hantera detta. Men jag sörjer och tycker det är så orättvist! Jag kommer föda imorgon men får aldrig ta med min dotter hem, kommer inte få mata henne, se henne växa upp, fostra henne till en bra flicka och sedermera kvinna.  Jag är så fruktansvärt ledsen.

Samtidigt måste vi fokusera framåt och jag hoppas vi kan samla styrka nog att försöka igen när kroppen och hjärtat är redo.
    Åh! Skickar massor av styrka till er!!! Förstår att ni är i chock!! Har gått igenom samma sak i v 18 i december! Du får gärna maila mig eller skriva meddelande om du undrar något eller bara vill skriva av dig!! Vad som helst! Många många styrkekramar!!!
  • Jätten gluff gluff

Men herregud cotton, så hemskt!! Det finns inte ens ord att beskriva det. Gråter för er skull & vill att du vet att vi finns här om det är NÅGOT du behöver ventilera.

Kram

• muminbebis

Åh Cotton! Beklagar verkligen. Det är så fruktansvärt orättvist och hemskt. Vet inte vad jag ska säga.
    Jag vet  dock att det kommer en dag då ni åter finner styrkan och modet att försöka igen.
    Många styrkekramar och tankar till er.

• Mina 78

Åh fy så hemskt Cotton. Förstår att livet måste kännas fruktansvärt orättvist just nu. Tänker på er och hoppas att ni hittar styrka i varandra och era nära och kära.

• Kiaa
    Cotton: Så fruktansvärt ledsen för er skull!!! Tänker på er! Hjärta
  • Englastar
    Cotton: fyy vad hemskt, kan inte föreställa mig något värre just nu - livet är orättvist :o( Hoppas verkligen ni orkar samla kraft och styrka snart igen. Många kramar
  • J0SSAN
    cotton skrev 2010-09-13 17:52:05 följande:

Åh herregud vad fruktansvärt, blir helt tårögd. Stackars stackars er.
    Ni blir väl erbjudna någon form av samtalsstöd eller så? Det behövs nog för att kunna berarbeta en sådan chock...
Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?