muminbebis skrev 2010-09-18 09:53:07 följande:
Hej! Vi har också bestämt oss för en Teutonia Fun. Den verkar vara den smidigaste på marknaden. Den är snygg också:)
Min pojkväns syrra har en sån och jag har kört runt med den en del. Helt klart ett bra val:)
Igår dag är jag i vecka 16+0, så jag väntar ivrigt på att den lille ska göra sig till känna. Har kännt lite bubblor nedanför naveln, men är osäker på om det är bebis eller gaser.
Igår berättade jag för rektorn på jobbet, så nu är det inte längre en hemlighet att jag är gravid. :)
By the way bor vi också i Kaverös. Vi kanske har sprungit på varandra:). Vi bor på Barytongatan:). Vi har BF 6 mars:)
Vad kul! Jag blev alldeles kär i den i butiken, särskilt när jag såg den bredvid andra vagnar och det blev alldeles uppenbart att den var så mycket smalare i däckpartiet än de andra. För storleken på ligg- och sittdelen verkar vara ungefär densamma som hos andra. Det lilla jag kört omkring med vagnen nu i lägenheten säger mig att denna blir helt rätt för oss.
Vilket team vi kommer att se ut som när vi går på gemensamma barnvagnspromenader framöver, för det måste vi självklart försöka få till när vi bor så nära. Vi bor nämligen bara ett stenkast från er, på Dirigentgatan, alldeles intill Torpadammen.
Du skriver att du nu pratat med rektorn på jobbet, det är inte så att du också råkar vara lärare också? :) Det är nämligen jag. Jag är sk tidigarelärare och jobbar på en liten friskola med en alldeles underbar förskoleklass för tillfället.
Härligt att börja känna fladdret. Om några veckor kommer den lill* att vara så i full gång där inne att du aldrig kan ta miste på vad det är :)
Kram