• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • Englastar
    Tarda skrev 2010-06-28 15:57:42 följande:
    Undrade just hur de ställer sig till att ge tidiga UL, nu har vi iofs precis varit men det är ju väldigt långt till RUL så i v 12-13 hade det inte varit fel med en koll. Har du fått tid för inskrivning? För det här första mötet var nått annat som jag förstod det, eller?

Jag vet var Mariebergsgatan ligger, verkar lugnt och tyst i era krokar. Borde egentligen försöka byta vår lgh till något i markplan eller med hiss, men bara tanken på bytessvängen ger mig ångest och huvudvärk.
    Inskrivningen har vi redan varit på för två veckor sen och på UL för en vecka sen. Vi sa bara att vi var lite oroliga och att det fanns hög risk för tvillingar och då bokade de in ett ultraljud utan tjafs. RUL ligger i slutet av augusti och då är jag i vecka 17 ungefär...

Jo det är ganska lugnt hos oss, bara skräniga skator och måsar.... försöker också byta vår lägenhet mot en större men det är en djungel....
  • Soffi83

Vilket kanonväder! Perfekt dag för en fika Glad

• cotton

Ja, verkligen perfekt! försten dit kan väl sätta sig på uteserveringen och ta plats. Jag har blå kjol och vitt linne på mig idag.

Ser så mkt fram emot att träffa er tjejor!

skit, glömde solbrillorn hemma. Får väl sitta och kisa mot er

• Lillebäcks mamma

Hej på er tjejer!

Hoppas att ni haft en trevlig midsommar Solig 
    Tittar in här som snabbast för att säga att jag kommer att ha en klänning på som går i lila. Jag har blont, axellångt hår och ser kanske lite sträng ut fast jag egentligen bara är trivselhullig och glad Flört 
    I handen har jag säkert en kuvertväska eller en jacka (dags att köpa sig en ny väska!)

Uteserveringen låter najs! Vi ses där Skrattande 

• Annizzzen

Hej,
    Uteserveringen blir kanon idag, härligt när solen har kommit till Göteborg

Jag kommer att ha klänning idag också. Jeans nertill och randig upptill Ganska långt blont hår.

Ska bli jätte kul att träffa er! Vi ses!

• Fialisan

Hoppas ni får det trevligt idag tjejer =)

• Wanja6

Halloj!
    Jag har haft problem med internet och har inte kunnat gå in här på länge :( Hoppas att ni alla mår bra :)
    Jag såg att ni skulle fika idag. Jag hade så gärna velat följa med men tyvärr jobbar jag till kl 19:15. Hoppas att det blir fler gånger!

• Soffi83

Kör själv rosa tunika idag med svarta leggins, långt rödblont hår. Har även kommit på att jag nog ser lite gravid ut också. Gjorde den upptäckten denna veckan. Är skapligt rund för övrigt men nu vill magen inte in alls längre.

• 2B Mom

Ooh, så fint väder och perfekt för en fika och lära känna nya människor:)
    Ska verkligen försöka komma med på fika om mötet inte blir så sent här på jobbet...
    Har vit topp på mig och mörkgrön kjol med mönster på idag...

Fikalista:

Tis 29/6 17.30 
    Condeco Linnégatan 30

Lillebäcks mamma
    cotton
    Proppen1982
    Kajsa30
    Soffi83
    Anizzzen
    Englastar
    2B mamma

• Jätten gluff gluff

Ha så trevligt på fikan allihop! Hinner inte följa med, men jag hoppas på att det blir fler tillfällen!

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?