• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • Jätten gluff gluff

Åh ska du också till Mama mia imorrn Cotton?! Det ska ju jag med!
    Jag förstår precis hur du menar, jag är jätte, jättenervös! Drömde dessutom att det var nåt fel härom natten... Nåja, det är bara att vänta & se, behöver inte vänta så länge nu iaf.

Jag kan också den 17;e augusti!

Välkommen Mia!

• snöflinga04

Hej alla!!
    Jag bor också i Göteborg eller ja i Mölndal, går på krokslätts vårdcentral.
    Vi väntar vårt första barn den 5 oktober, är i vecka 26+0.

• cotton

Lycklig2010, vilken vecka är du i? Är det ditt första VUL/UL? Det går säkert jättebra! För de allra allra flesta går det jättebra! Jag ska vara där prick 12.00 och träffa Lena. När ska du dit?

Välkommen Snöflinga04!

• Fialisan

Jag är också på den 17:e =) Lite trist att det dröjer så länge dock :/

• Jätten gluff gluff

jag är i vecka 15 cotton, har varit på ett UL i vecka 11. Vilken vecka är du i? Jag ska också träffa Lena, fast klockan 8 på morgonen. Ska du välja att få dvd:n också?

Hoppas allt går bra! Kanske kan visa bilder här sen?

• cotton

Stackars Lena, säkert den enda där som inte har semester än

Jag är i vecka 9 och har bara beställt foto. DVD tänkte jag ta nästa gång vi går dit och man kan se lite mer av bebisen. LÄNGTAR!

Hur kommer det sig att du tar ett UL nu? För min del är det oro som du säkert läst ovan.

Lycka till imorgon bitti! Glöm inte att hålla oss uppdaterade!

• Jätten gluff gluff

Samma skäl här, oro, plus nyfikenhet förstås! Man vill ju se så mycket av sin knodd man kan! Kan man då dessutom få en dvd & se när h*n rör sig så är det desto bättre, det erbjuder de inte hos MVC där vi går.  Hoppas på att få se lite mer noga än på det UL vi var på i vecka 11, då var vi där i max fem minuter.

Klart jag håller dig uppdaterad! Kan inte logga in imorrn från jobbet dock, men imorrn kväll!

Håller alla tummar för oss!

• Lillebäcks mamma
    Lycklig2010: Åh va roligt! Jag är också i vecka 15 (idag faktiskt) och hade äälskat att få se min lilla skatt igen. Nu är de ju ändå ganska stora (fast ändå så pyttesmå). Du måste berätta sen om vad du såg och allt, så kan jag föreställa mig hur man kan se allt det på vår lilla bebis med Flört
    Snöflinga04: Grattis till ditt plus och välkommen hit! Glad
  • Kajsa30

Wow kan man få en dvd på bebisen?? Hade jag helt missat. Kanske är värt att göra UL snart igen då =).

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?