• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Anonyhm
    lokisse skrev 2010-06-18 08:30:59 följande:
    och dig tycker jag om hela dagen!
    Detsamma. Jag minns när jag var helt ny på FL. Jag såg dig överallt och din stavning är lika udda som jag är dömande. Så jag blev helt förvirrad av dig. Du stavade som en av dårarna men det du faktiskt skrev var ju inte dåraktigt någonstans. Oh the good old days :.. 
  • sasssyy

Fast grejen att gilla och hålla med behöver ju inte alltid hänga ihop...

Det finns flera debattörer här som jag sällan/aldrig håller med.. men som jag ändå gillar för att de håller debatten på en lagom vass nivå. En debatt ska vara en utmaning, om alla bara håller med är det ju inte roligt heller

Jag ogillar skarpt "ryggdunkande" och tycka -synd- om-mentalitet som förekommer ganska ofta i KR tex.. sen behöver man ju inte kasta skit på folk.

Anonymh och jag snubblar på varandra här och där tex och ibland är vi ense ibland inte, men överlag gillar jag henne

IdiblonYes och jag håller nästan alltid med varandra... men det blir ändå en debatt eftersom vi ofta ifrågasätter olika saker

Konichiwa var ett tag sen jag träffade på i  en debatt men jag vet att vi inte alltid håller med varandra men det är ändå schyssta debatter....

Sen finns det ju dem som gärna tar till översittarfasoner (som tidigare nämnda Faber) vars person inte går att övertyga att han har fel även om man visar "svart på vitt" , då tar man bara till värre översittarfasoner och trycker ner folk .

Det finns även personer här inne som mer eller mindre menar att man inte ska skriva här om man inte är fullfjädrad professor i ungefär allt.......man ska inte uttala sig om man inte har akademiska evidenser på allt man säger....sånna människor gillar jag inte...usch, inte ens om de håller med mig...

• uniMog

Jag tycker att de allra flesta som jag störde mig på i början (Aah den ungdomen) har vuxit med tiden. Vissa tycker jag är rätt förträffliga idag. Sen finns det ju iof folk som fortfarande trycker på alla mina knappar och många som jag fortfarande tycker är idioter. Så klart.

• Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-18 09:47:27 följande:
    Jag tycker att de allra flesta som jag störde mig på i början (Aah den ungdomen) har vuxit med tiden. Vissa tycker jag är rätt förträffliga idag. Sen finns det ju iof folk som fortfarande trycker på alla mina knappar och många som jag fortfarande tycker är idioter. Så klart.
    och fula finns det också. 
  • lokisse

idiblond tyckte jag bätre om förr.

Difficile est saturam non scribere
  • idiblon yes
    lokisse skrev 2010-06-18 09:52:39 följande:
    idiblond tyckte jag bätre om förr.
    Känner detsamma när det gäller dig.
    Vilar vid denna källa...
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-18 09:50:12 följande:
    ja men jag ville inte säga något. Det kunde ju vara känsligt.
    Jag tror inte det. Fula brukar tro att de är snygga.
  • idiblon yes
    Anonyhm skrev 2010-06-18 10:09:06 följande:
    Jag tror inte det. Fula brukar tro att de är snygga.
    Ja, det är ett helt otroligt fenomen här på fl... Jag begriper det inte. Detsamma med feta som tror att de ser normalviktiga ut.
    Vilar vid denna källa...
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?