• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Bam
    MissMango skrev 2010-06-15 20:27:08 följande:
    Bam och Mad as snow är BÄST. Oj, vad de får mig att skratta!
    Det är helt oavsliktigt, lovar!
    Den som uppfann arbete hade alldeles för mycket fritid.
  • Mad as snow
    MissMango skrev 2010-06-15 20:27:08 följande:
    Bam och Mad as snow är BÄST. Oj, vad de får mig att skratta!
    Men!!

HjärtaHjärtaHjärta 
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Mad as snow

Här kommer det. Rätt av. Bara för att jag är på ett sådant strålande humör:

Anonyhm - jag störde mig på dig i början (när vi båda hette något annat) men efter hand insåg jag att du är en synnerligen empatisk, storhjärtat, vänligt sinnad och klok människa som har den sällsynta förmågan att omvärdera dina ord och åsikter om det behövs. Du är dessutom en rättvisetänkande individ som aldrig (med flit) sparkar nedåt, och skulle det hända tror jag att du mår rätt dåligt och ångrar dig djupt. Sedan tror jag att du är rätt het också.

idiblon yes - jag störde mig på dig i början också (även här när vi båda hette något annat), på den tiden du var mer hetsig i debatter med överviktiga framför allt. Men jag tror faktiskt att det hade mer att göra med min egen överkänslighet inför ämnet, och att jag på den tiden såg det som min mission i livet att gulla med tjockisar. Jag tror också att det var lätt att missuppfatta dig, eftersom jag idag faktiskt fattar vad du egentligen menade med allt det där. Idag upplever jag dig som mjukare och det klär dig, och jag tycker att du är en skarpsynt, snällelak och rättfram person som ger den som behöver ett långfinger också ett långfinger. 

Bam - var jag rädd för i början och vågade aldrig skriva något till eftersom jag var skraj att få huvudet avslitet, men sedan insåg jag hur blixtrande genialisk du är. Du är den roligaste på hela FL. Och någonstans väldigt storhjärtad och varm, bakom de geniala elakheterna.

lokisse - din stavning har gjort mig upprörd i början (när jag var mer bajsnödig än såhär), men jag har insett att även du är fruktansvärt rolig emellanåt och framför allt tänker du i banor som många andra inte gör. Du har mer än en gång fått mig helt svarslös, fast det minns du nog inte eftersom jag förmodligen babblade bort det.  

Me and Mike - har för mig att du hette något annat förr i tiden och att du då och då blev helt missuppfattad och kunde få en hel tråd mot dig (om jag inte minns helt åt helvete fel?). Jag vet inte så mycket mer än så, annat än att jag har noterat att du är rätt fuckable. 

sasssy - jag tror inte att du och jag har hållit med varandra i en enda tråd vi har befunnit oss i. Det är ju rätt underhållande också.  

• Bam

Snöis, du argumenterar bäst av alla. Finns ingen som du inte kan sätta på plats. Hjärta

Anonyhm, öl på möllan snart?

Den som uppfann arbete hade alldeles för mycket fritid.
  • Mad as snow
    redneck girl skrev 2010-06-11 11:37:02 följande:
    tar också och sällar mig till denna tråd.för jag vet att jag retar vissa här inne.och det är alltid lika kul att få reta gallfeber på någon.
    Dig vet jag inte mycket om, annat än att du har en himla massa barn och verkar vara rätt kåt. 
  • Isnogood

"Funderar på om någon ens vet vem jag är" Obestämd

Självklart så fins det folk som springer över ens nerver titt som tätt, men ja skulle för det aldrig vilja "bli av" med dem, det hör ju till att man tycker olika (!)

Fifaan va trist det skulle vara om alla bara gulligullade med varandra i varje hjäffla diskution Död

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • MysTic PrincesS

Har Isnogood klottrat i tråden? Om inte får jag snällt vänta Solig

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Mad as snow
    Isnogood skrev 2010-06-19 00:10:38 följande:
    "Funderar på om någon ens vet vem jag är" Obestämd

Självklart så fins det folk som springer över ens nerver titt som tätt, men ja skulle för det aldrig vilja "bli av" med dem, det hör ju till att man tycker olika (!)

Fifaan va trist det skulle vara om alla bara gulligullade med varandra i varje hjäffla diskution Död
    Jodå, dig har jag funderat på. Du verkar också lite kåt och hänger ofta i sexforumet där du gnabbas med ensamma singelmän. Du känns lite som en arg varghona som gärna vill bli påsatt men i själva verket sliter huvudet av den som försöker (det är helt okej att slita av mitt om jag har fel).

I övrigt verkar du vara helt besatt av tatueringar, och det är kul.
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-19 00:11:20 följande:
    Har Isnogood klottrat i tråden? Om inte får jag snällt vänta Solig

va ska ja klottra här då??

• MysTic PrincesS
    sugar rush skrev 2010-06-19 00:22:35 följande:

va ska ja klottra här då??

Här får man skriva vad man tycker om andra medlemmar... men inte för elaka saker nu Oskyldig
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?