• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-18 10:15:04 följande:
    Jaså? Vilken grupp tillhör du?
    Jag tycker att jag är ganska tråkig och lite ful. Men min man tycker att jag är snygg och han har ändå bara läsglasögon! Det är ett bra mått! 
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-18 10:10:30 följande:
    Ja, det är ett helt otroligt fenomen här på fl... Jag begriper det inte. Detsamma med feta som tror att de ser normalviktiga ut.
    Vikt i de egna ögonen är alltid intressant. En människa som säger att den är fet är nästan alltid smal, smällfeta beskriver sig gärna som kurviga medan kurviga tycker att de är tjocka.

Jag är kurvig på riktigt.  
  • Anonyhm

Kurvig = inte fet. Man har tuttar, höfter och lår som är formade kurvigt. Inte fulla av fett. Dvs kroppen är kurvig även om man är smal. 

• Me o Mike
    Anonyhm skrev 2010-06-18 10:20:12 följande:
    Vikt i de egna ögonen är alltid intressant. En människa som säger att den är fet är nästan alltid smal, smällfeta beskriver sig gärna som kurviga medan kurviga tycker att de är tjocka.

Jag är kurvig på riktigt.  
    haha så rätt du har!
  • idiblon yes
    Anonyhm skrev 2010-06-18 10:21:15 följande:
    Kurvig = inte fet. Man har tuttar, höfter och lår som är formade kurvigt. Inte fulla av fett. Dvs kroppen är kurvig även om man är smal. 
    Ja, det är komiskt när folk likställer kurvig med att vara en boll. Kan man ha mer fel?
    Vilar vid denna källa...
  • Me o Mike

Fast det beror ju på hur ens kropp ser ut?? Jag är ju nästan 180 lång och väger 65 kilo. Alltså inte så mycket. Jag kanske ser smal ut i folks ögon, men hur fan ser man ut näck då??

• Me o Mike

Om min man slår till mig på röven när jag är naken så slutar det ALDRIG att dallra. Så därför känner jag mig astjock!! (är egentligen bara jävligt otränad)

Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?