• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Kärleksknop
    sugar rush skrev 2010-06-19 00:39:22 följande:
    hahaha, är du anonym själv då?
    Beror på hur du menar

Just mitt konto är ju anonymt precis som min blogg. Jag är till och med så noga med att inte kopplas till det att jag inte loggar in på det här kontot eller min blogg från familjens dator då det finns tonåringar som använder den som kan hitta information och lägga ihop två och två.

Men i debatterna är jag inte anonym.
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Kärleksknop
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-19 00:41:12 följande:
    Jag är inte där så ofta... hur spännande är det att skrika ut att jag aldrig får sex Gråter

oooups...Skäms det gjorde jag visst här ist.....
    Haha, det gjorde jag. Det resulterade i att jag fick en älskare som är väldigt på
  • Esther M
    Anonyhm skrev 2010-06-11 12:11:36 följande:
    Inga karuseller, inga stånd, inget kul alls!! Inte alls som hemma en mil bort
    inga stånd. så jävla tråkigt.
  • Kärleksknop
    Esther M skrev 2010-06-19 00:48:24 följande:
    inga stånd. så jävla tråkigt.
    Är man tillräckligt kinky behöver man inga stånd för att jaga bort tråkigheten.
  • idiblon yes
    Mad as snow: Who were you? Iallafall, du imponerar på mig i stort sett överallt och i alla trådar när jag ser att du skrivit drar jag en lättnadens suck för jag känner mig så trygg med att du sagt något oerhört smart, välformulerat och klockrent.
    Vilar vid denna källa...
  • Isnogood

Alla som kan slänga käft med andra vilket ämne det än gäller utan att bli hysteriska o sjunka till fjantnivå...

DESSA människor höjer jag till skyarna vare sig vi är på samma "planhalva" i diskutionen eller på motsatta. Skål

De andra...har ja bara lust att sparka undan stolen för...
    Patetiska typer som ändå behövs på forumet för att roa o underhålla

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • idiblon yes
    Isnogood skrev 2010-06-20 10:37:11 följande:
    Alla som kan slänga käft med andra vilket ämne det än gäller utan att bli hysteriska o sjunka till fjantnivå...

DESSA människor höjer jag till skyarna vare sig vi är på samma "planhalva" i diskutionen eller på motsatta. Skål

De andra...har ja bara lust att sparka undan stolen för...
    Patetiska typer som ändå behövs på forumet för att roa o underhålla
    Var hör jag hemma, var platsar jag?
    Vilar vid denna källa...
  • Semper Idem
    idiblon yes skrev 2010-06-20 11:01:58 följande:
    Du e bra. Engagerad med sunda åsikter. Dig har jag verkligen lärt mig något av
  • Isnogood
    idiblon yes skrev 2010-06-20 11:01:58 följande:
    Vilar vid denna källa...
    Du är definitivt en person man kan slänga käft med..!   Skål
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Lady Dahmer

Det finns en hel flock med individer här - som jag inte alltid håller med men - som jag lär mig otroligt mycket av, De ifrågasätter, inspirerar och utmanar mig på ett sätt som är konstruktivt.

Sen finns det några få idioter som man bara tänker "åh nej" när man ser dem, för man vet att de kommer misstolka allt, gå till personangrepp och dra ner diskussionsnivån osv.

Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.blogg.se/
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?