• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • lokisse

jag är fet och gravid och ser ut som venus fran milo ungefär. men det stör mig inte nämnvärt jag tycker att det är jobbigare att jag är sa pass lang som jag är än att jag är fet.

Difficile est saturam non scribere
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-18 10:24:11 följande:
    Ja, det är komiskt när folk likställer kurvig med att vara en boll. Kan man ha mer fel?
    Jag förstår inte vad det är man har missuppfattat. Ordet kurvig har ju en betydelse liksom? Man kan inte bara ändra den efter sitt eget tycke. 
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-06-18 10:40:15 följande:
    Jag förstår inte vad det är man har missuppfattat. Ordet kurvig har ju en betydelse liksom? Man kan inte bara ändra den efter sitt eget tycke. 
    man kan väll vara kurvig at flera hall... det är väll kanske en konvex kurva där man i vanliga fall förväntat sig en konkav den...
  • lokisse
    lokisse skrev 2010-06-18 10:44:06 följande:
    man kan väll vara kurvig at flera hall... det är väll kanske en konvex kurva där man i vanliga fall förväntat sig en konkav den...
    en inte den.
  • Anonyhm
    Me o Mike skrev 2010-06-18 10:28:26 följande:
    Om min man slår till mig på röven när jag är naken så slutar det ALDRIG att dallra. Så därför känner jag mig astjock!! (är egentligen bara jävligt otränad)
    Då kan han bara smälla till dig på arslet när ni har sex bakifrån och sedan kan ni stå där helt stilla och ändå ha aktivt samlag. Gött. 
  • lokisse
    Anonyhm skrev 2010-06-18 10:49:34 följande:
    Då kan han bara smälla till dig på arslet när ni har sex bakifrån och sedan kan ni stå där helt stilla och ändå ha aktivt samlag. Gött. 
    en vevande vibrator?
  • Me o Mike
    Anonyhm skrev 2010-06-18 10:49:34 följande:
    hahahah gud vilken bra idé!
  • Anonyhm

hahaha sluta :´) Jag vill inte mer :´)

• sasssyy

jag är 166 cm och väger 92 kg... och fick idag höra från en gammal kollega jag inte träffat på 6 år "vad SMAAAL du har blivit" ha ha ha ha höll på att trilla baklänges.. fast när VI jobbade i hop vägde jag ju å andra sidan 117 kg ......och jämfört med i julas är jag väl smalare i af.. (103 kg)..

Men jag ÄR fet och det kommer jag vara ett tag till... men det går neråt.. det JAG stör mig på är när jag säger något om att jag är tjock.. och får kommentaren "Men näää det är du ju inte.. du är bara lite kurvig"... som om jag inte fattar själv att de försöker vara "snälla" och det är ju precis sådan snällhet vi INTE behöver...

Tänk bara vad många pinsamma auditions till Idol vi hade sluppit om kompisar gav fan i att säga "du sjunger VISST bra" till folk som inte kan ta en ton... om folk fortsätter att uppmuntra mig och påstå att jag inte är tjock kanske jag söker till Top Model och DET vore ju rent av pinsamt.... iofs är jag skitsnygg... men likväl FET

Ironi är min bästa vän, förstår du inte ironi så förstår du inte mig
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?