• Anonym

vår dotter dog

Känner mest att jag behöver skriva av mig lite. Vi förlorade vår 3 3 1/2 åriga dotter för ett tag sedan. Det var en morgon som alla andra och jag skulle gå in och väcka henne inför dagis. Ser att hon ligger lugnt under sitt täcke och smeker henne lätt över håret, för det var så jag brukade väcka henne. När hon inte reagerar drar jag av täcket. Lakanet är blött, och jag suckar för mig själv, jaha nu har hon kissat i sängen. När jag tittar på henne ser jag att hon är blå. Slänger mig på telefonen och ringer SOS som skickar ambulansen. Ambulansen kommer men det finns inget att göra, allt är försent. Försent för min älskade tjej!! :( Saknar henne så...

Allt kaos som följt efteråt, jag fattar knappt att jag tagit mig så här långt. Det blir inte lättare, det känns som en sten i bröstet nästan hela tiden. Hur ska jag orka?! Svaret är att jag måste för vårt andra barns skull.

• Svar på tråden vår dotter dog
  • Katarina m Leon o Matteo

Jag beklagar förlusten av er dotter så oerhört! Vilken smärta! Hela jag bara surrar av frågor.. Varför hände det? Varför får sådant hända?! Kan det hända oss?! Hemska tanke.. Jag förstår inte alls graden av smärta men jag inser att du vaknade mitt i en mardröm den där dagen.. Och ingen, ingenting kan man göra för att få den att ta slut. Jag önskar jag kunde ge dig en kram eller något! Hoppas ni kan hitta tillbaka till glädjefyllda dagar i livet och att ni kan se tillbaka med glädje på er dotter en dag i en inte allt för långväga framtid!

• SebbeAnkan

Beklagar er sorg, sitter här med tårar och kan inte ana vilket liv ni har nu.
    Mållös --  KRAMAR

• Lillasolen30

Första dan vi kom hem från BB så hände det något hemskt med våran son.

Vi satt i vardagsrummet och myste min man och jag, dörren öppen till sovrummet vi hör våran son lite så min man går och kollar till honom, han ropar på mig att jag ska komma och kolla våran lilla grabb för han tycker det är något som inte stämmer. Jag går med snabba steg och ser att våran son är helt blå i ansiktet. Får ju hjärtat i halsgropen tar upp grabben och slår på ryggen inget händer, då svingar jag honom upp och ner och han får tebax färgen i ansiktet tack och lov.
    Vi åkte in till akuten men de hitta inget fel och efter har det inte hänt igen. Var lite slem eller rap som fastna tydligen.

• cajsasmamma

Ts beklagar sorgen

Min 3åriga systerson dog i sömnen för 6år sen. Min systerman gick för att väcka han och han då upptäckte likadant som du att han var blå. Förstår att det har vart som en chock för dig .

Har ni fått veta varför eran dotter dog? Du behöver inte svara om du inte orkar/vill.

• Anonym

Men gud så fruktansvärt...beklagar verkligen eran enorma förlust och sorg...hoppas ni har många runt omkring er som stöttar er nu... *kramar om*

Tänk så skört livet är ändå...man tror inte att sånt här kan eller får hända ju...

Måste gå in och titta till min lilla flicka nu..min flicka har förkylningsastma och krupp ibland...och bli så orolig nu att något ska hända hennen i sömnen..

*Tänker på er*

• papi

Beklagar såå mycket Rynkar på näsan

Min värsta mardröm d där. Har en dotter på 3½ år som jag kollar till 40 ggr per kväll/natt. Kommer aldrig sluta med det nu..

Beklagar ännu en gång :/

• mitzie87

jag beklagar verkligen sorgen. Usch det skär in i hjärtat att läsa detta.. Ingen ska behöva gå igenom sådant :( Stor kram till dig beklagar verkligen :/

• mirre2

Beklagar er sorg   så hemskt kramar om

• Anonym (ledsen)

Tack alla underbara människor som bryr sig om vad som hänt oss. Vi hade inte heller nån aning om att hon bara kunde försvinna helt plötsligt utan förvarning. Hon var inte sjuk eller nått så vitt vi vet idag.

Nu ska jag gå och leka med vårt andra barn. Tiden är så mycket mer värdefull nu.

• Dossen

Oj vad fruktansvärt, i dne åldern tänker man inte att oförutsedda saker ska inträffa, finns inget värre än att förlora sitt barn...

KRAM till hela familjen!{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden vår dotter dog