• Anonym

vår dotter dog

Känner mest att jag behöver skriva av mig lite. Vi förlorade vår 3 3 1/2 åriga dotter för ett tag sedan. Det var en morgon som alla andra och jag skulle gå in och väcka henne inför dagis. Ser att hon ligger lugnt under sitt täcke och smeker henne lätt över håret, för det var så jag brukade väcka henne. När hon inte reagerar drar jag av täcket. Lakanet är blött, och jag suckar för mig själv, jaha nu har hon kissat i sängen. När jag tittar på henne ser jag att hon är blå. Slänger mig på telefonen och ringer SOS som skickar ambulansen. Ambulansen kommer men det finns inget att göra, allt är försent. Försent för min älskade tjej!! :( Saknar henne så...

Allt kaos som följt efteråt, jag fattar knappt att jag tagit mig så här långt. Det blir inte lättare, det känns som en sten i bröstet nästan hela tiden. Hur ska jag orka?! Svaret är att jag måste för vårt andra barns skull.

• Svar på tråden vår dotter dog
  • MammaG

Jag vet inte vad jag ska säga, annat än att jag verkligen känner med dig. Men att "förstå" det är omöljligt. Det vore det mest fruktansvärda som kan hända, om jag förlorade min son.

• mia83

Beklagar verkligen sorgen, blir nästan gråtfärdig när jag läser ditt inlägg.
    Tror det enda som hjälper alls är att prata, gråta och skrika mot dina närmastes axlar. Så länge du/ ni behöver det. Du kommer orka, men hur vet jag inte.

• entill2010

Gud vill bara säga att jag beklagar så mycket ingen borde behöva förlora sitt barn. Skickar styrkekramar

• Anonym (ledsen)

Tack alla som har skrivit och skickat kramar!! Värmer verkligen!!

Vi vet fortfarande inte vad som hänt och jag har inte orkat skriva mer om det.

• Aaglars
    Anonym (ledsen) skrev 2010-08-26 00:28:46 följande:
    Tack alla som har skrivit och skickat kramar!! Värmer verkligen!!

Vi vet fortfarande inte vad som hänt och jag har inte orkat skriva mer om det.
    Tänker  fortfarande ofta och mycket på dig ska du veta. Kram Charlotta
  • Anonym

Hej ja beklagar verkligen eran sorg!! De mest fruktansvärda föräldrar kan uppleva.. Sänder massa styrkekramar till er.. Er lilla ängel kommer alltid finnas med er!

• friper

Jag kan inte fatta hur du orkar med att leva. Jag skulle dö om min dotter som är fyra år skulle dö! Skulle inte kunna leva utan henne en sekund.
    Vad hemskt att hitta henne död på det viset och så oväntat. Känns ju otäckt för man tror ju att när barnen blivit ett år så finns ju ingen risk för plötslig spädbarnsdöd längre. Hemskt att veta att det kan ske så långt upp i åldern som sex år. Det måste dock vad skönt att leva med att hon faktiskt inte fick lida nåt. Hon dog på det bästa sättet, hemma med dem man älskar och utan smärta, och bara få somna in.

Jag lider otroligt mycket er. Önskar er all lycka i framtiden och att ni får ha det mindre smärtsamt.

• lille08

Hittade den här tråden nu och vill skicka över en stor varm kram till er!! Att förlora sitt barn måste vara det allra värsta som kan hända!

småbarnsmamma med cancer - lindaskriver.blogspot.com
Svar på tråden vår dotter dog