Jag längtar till jul!!!
Kul lägg upp bild på dom :)
Jasså har Panduro färdiga kitt man kan köpa?
De enda julkort jag sparar "för alltid" är de som är framkallade på vänner/familj. De andra korten behåller jag bara till nästa jul.
Är inte överförtjust i just pepparkaka. Så jag hade absolut valt polkagris. Men pepparkaka förknippas nog mer med julen. Fast poklagris är för mig väldigt juligt. Påminner om när man var liten och firade med mormor och morfar. :)
Det går utför för marabou låter det som. Först trillingnöten, och nu tar dom tbx en gammal smak som vi förmodar är julens. Bah.
Inatt tänkte jag ägna mig åt inslagning av paketkalendrar. Lillplutten är ju vaken nattetid, så likaväl som att sitta rakt upp o ner i soffan och titta på varandra så kan vi ägna oss åt att slå in julklappar!
Längre fram, när min bärsele förhoppningsvis kommer så tänkte jag ägna nätterna åt att baka.
Först ut kommer Leilas saffransbullar, så sjukt goda. Har allt hemma till dom, bara inväntar tid och tålamod.
Och angående årets juleskum. Fy. Vidriga. Blev övertygad om att den var sååå god. Så köpte en påse. Nej, nej, och åter nej. Så fel.
Min man tyckte dock om dom, och är glad över att han får ha något godis för sig själv. Annars brukar familjens sockerråtta roffa åt sig det mesta.
Usch, Henrik Dorsin. Blä.
Jag har börjat köpa julklappar och slagit in flera stycken, tycker det är jätteroligt att både köpa julklappar och slå in dom. Beställde nya presentpapper och presentband från Lagerhaus. Har några julklappar kvar att köpa men vet vad jag ska köpa till alla förutom våra katter och hunden.
Ni som har husdjur brukar ni köpa julklappar till dom? Vad ska ni köpa i så fall?
Mina mamma tycker det är knäppt att jag både köper julklappar och födelsedagspresenter till djuren. Men för mig är det självklart att köpa presenter till alla familjemedlemmar.
Kan ett silversmycke vara en lämplig present till en 5-årig flicka? Det blir isf en stjärna med hennes namn på =)