Riza skrev 2010-09-04 11:14:53 följande:
Quirall: jag vet inte vilken vecka du är i, men jag är i vecka 21+1 och har använt mammabyxor i 2 månader. Jag väntar iofs tvillingar, men har inte växt över rumpa och lår någonting utan allt har satt sig på magen. Så jag köpte mina byxor för 2 månader sedan, de passade bra då och gör nu med 

Fast det är ju olika på person till person hur man växer. Skulle jag behöva köpa större senare så gör jag det då!
Mysigt med tvillingar! Jag vet inte än men är ganska säker på att jag bara väntar en, även om jag hoppas på tvillingar  

Jag är ju bara i V.13+6 än så länge, men äter inte så mycket mer än vad jag gjorde innan och äter nog till och med nyttigare nu, så jag hoppas ju på att det i stort sett skall sätta sig mest på magen, har även ca tio kilo extra från början så vill verkligen inte gå upp för mycket, nu när illamåendet är bättre och när energin börjar komma tillbaka, och om jag kunde bli av med förkylningen skall jag försöka börja röra mer på mig, har aldrig varit speciellt aktiv, men tänkte verkligen försöka ändra på det nu, har till och med köpt mig en Ipod så jag kan slänga in lite ljudböcker att lyssna på när jag tar mig ut och traskar. kan behöva all motivation som går att få!