I går var jag och inhandlade mina första gravidkläder! Blev ett par strumpbyxor från Lindex, bara besviken att det int e fanns några härliga grova stickade strumpbyxor, tycker det är så snyggt till jeanskjol, och just en jeanskjol fick jag tag på på H&M men nu är jag lite villrådig, köpte ett par beige manchesterbyxor där också som passa bra över lår och rumpa nu men fortfarande är rymmliga i strechdelen över magen, hade tänkt lämna tillbaka dem då jag tror jag kommer gå upp även över lår och rumpa tyvärr. Men idag när jag provade jeanskjolen och även ett par andra jeans som jag köpte så är ju de sopass stora över mage, och rumpa/höfter så de inte såg klokt ut å knöla in det under en tröja. attans hade tänkt vara ekonomisk och köpa kläder nu som skulle räcka hela graviditeten, och inte bara passar nu så jag får köpa nya sen, men måste ju ha något att ha på mig nu med! 
Hmm väldigt rörigt inlägg det där men det jag vill komma fram till är väl hur gör ni? köper ni byxorna så de är lite stora nu eller köper ni så de passar nu och hellre får köpa nya om ett par månader? iofs så kanske jag får köpa nya sen ändå, även om jag köper stort nu, är ju omöjligt å säga hur stor jag kommer bli haha
äh är nog lite snurrig så här på förmiddagen, sover så dåligt på nätterna nu :(