när är man mullig?
Hur ska man veta om man är smal, mullig eller tjock?
Var är mullighetsgränsen?
Jag brukar alltid säga att jag är tjock, men i andras ögon så är jag kanske inte det?
Hur ska man veta om man är smal, mullig eller tjock?
Var är mullighetsgränsen?
Jag brukar alltid säga att jag är tjock, men i andras ögon så är jag kanske inte det?
10kg övervikt kallar jag mullig
ok! är tydligen inte tillräckligt insatt i alla relationer här, så ska inte uttala mig i frågan mer *lovar*
...men ville bara säga, fipa, att det inte var så farligt - DEN HÄR gången iaf - enligt mina mått mätt! *vill att alla ska vara vänner*
Jag håller med Fipa helt och hållet! Och fär guds skull, sluta klaga på hennes åsikter. Hon har rätt att tycka att en person är fet även fast ni kallar den personen mullig!! Jag själv är 163 och väger ca 57kg. Jag vill gå ner 5 kg för jag anser att jag är småmullig. Det finns inegn anledning för mig att bära runt på överflödiga kilon.
Det här handlar inte om utseendefixering utan det är ju bara att inse fakta. De flesta sjukdomarna kommer från övervikt!
Så...kom igen..ös skit på mig också nu då
De tjejjerna i VR va inte feta/tjocka tycker jag, de va just mulliga i min syn iallafall.
skit.
Jag tycker att jag är FET men min kille hävdar att jag knappt är mullig.........
Jag är väl mullig tror jag
Tack tack
Får man höra varför
För att svara på frågan: tycker man är mullig om man är tex 167 och väger 67 istället för närmare 57. För det andra: riktigt rolig läsning denna tråd!
ho ho ho...... Men egentligen, vad spelar vikten för roll så länge man e nöjd med sig själv?