när är man mullig?
Hur ska man veta om man är smal, mullig eller tjock?
Var är mullighetsgränsen?
Jag brukar alltid säga att jag är tjock, men i andras ögon så är jag kanske inte det?
Hur ska man veta om man är smal, mullig eller tjock?
Var är mullighetsgränsen?
Jag brukar alltid säga att jag är tjock, men i andras ögon så är jag kanske inte det?
nej jag vet att jag aldrig kommer att få tillbaka min "gamla" kropp, men det är priset man får betala för sina älsklingar...
väger hellre 200 pannor än att vara utan mina änglar
vad olika alla ser på kroppar.
Innan jag var gravid så vägde jag, ja, sista gången 57 och jag är 1.54, jag tycker jag var normalviktig.
Innan min första grav vägde jag 53 och folk sa åt mig att börja äta lite mat, men vissa här inne verkar tycka man är rent färdig för fat camp när man har den vikten och är så kort som jag är.
Jag har kurvor, en rumpa att dansa bootydance med och gäddhäng och gropar......men nöjd är jag ändå.
Jag tycker det är vackert med stora kvinnor, och små kvinnor......det beror på hur man för sig.
En kvinna som är verkligt överviktig kan vara skitsnygg, så länge hon går med huvudet högt
ursul
jag kan ärligt säga att jag tycker inte att du är ett dugg fet, bara lite otränad som de flesta mammor blir med småbarn, efter viktuppgång under grav och sen nedgång.
tindrande
"Innan min första grav vägde jag 53 och folk sa åt mig att börja äta lite mat, men vissa här inne verkar tycka man är rent färdig för fat camp när man har den vikten och är så kort som jag är."
VEM har skrivit nåt sådant?
Tindrande: Tack!
Jag är som sagt en som som går upp under amning så på detta foto (ca 1 månad efter sonens födelse väger jag lika mycket som jag max vägde som gravid (var tillbaka på startvikten en vecka efter förlossningen)
Och eftersom alla tyckte det var roligt att titta på min bild har jag lagt intvå till från samma tillfälle.
Jag bjuder på mig själv och dessa bilder eftersom jag tycker att det är intressant att koppla utseende och vikt, jag är inte nöjd med mig själv på dessa fotografier, men ser jag på mig själv som om den på fotografiet är någon annan så tycker inte jag att personen på fotografierna är tjock, mullig ja, men inte tjock.
ursul-Var inne o kikade på bilden jag med. Tycker du ser normalviktig ut. Överkroppen ser _liten_ ut!
ursul, jag tycker det är bra att du har en sådan inställning
ursul-nej inte ens mullig tycker jag! Jag har lite mage. Ja det ser ut som jag är i v20 eller ngt. Den går liksom att dölja med kläder. Det kallar jag lönnmullig.
Jag ser mig själv som mullig:
Längd: 160 cm
Vikt: 66 kilo
Kämpar efter att komma ner till 58 kilo men det går SEGT!!! *s*
ursul: du ser ju _smal_ ut
Tycker jag är normal. Men vill få fastare mage och gå ner 2 kg ungefär.
167 cm
62 kg