• Glass

när är man mullig?

Hur ska man veta om man är smal, mullig eller tjock?

Var är mullighetsgränsen?

Jag brukar alltid säga att jag är tjock, men i andras ögon så är jag kanske inte det?

• Svar på tråden när är man mullig?
  • ursul

fipa2: Jo, det är inte ens en månad efter förlossningen så magen är jag inte direkt missnöjd med, låren, ja inte fasen är de läckra, men jag kan knäcka nötter med dem så vad gör det Och då fotografiet togs vägde jag 85 kg

• ursul

lola: Ingen fara jag frågade och fick svar, jag är glad att fipa2 var ärlig istället för att ljuga

• fipa2

min mage är också lite degig och jag har inte ens nån gammal graviditet att skylla på

• Lola Jämtland

ursul

Bra. För man kan ju svara ärligt utan att låta nedlåtande annars.......

• fipa2

ursäkta men hur lät jag nedlåtande? jag sa att om jag själv såg ut så skulle jag känna mig fet och äcklig, för jag är mycket mer kritisk mot hur jag själv ser ut. jag mår illa av att se mig med degig mage eller dallriga lår, trots att jag inte väger för mycket.

• ursul

fipa: Hur kan man ha dallriga lår (vilket mina inte är, men de är fyllda av bristningar) och degig mage utan att väga för mycket?

• Lola Jämtland

fipa2

Sorry, men jag tänker inte hamna i nån kilometerlång diskussion med dig.

Huvudsaken är att ursul inte tog illa upp.

• fipa2

säg det ursul, jag väger 56 kilo men inte fan har jag så fasta och snygga lår som jag skulle vilja ha eller de är ju inte helt dallriga men innerlåren är ju bara fett känns det som. döremot har jag ganska liten överkropp

• fipa2

ja visst lola, det är okej för dig att kritisera mig men sen vill du inte motivera nåt.

Svar på tråden när är man mullig?