• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Calimba
    Himlan77 skrev 2011-02-20 22:01:11 följande:
    Hej allihop! Jag har inte skrivit något i tråden på jättelänge, men varit in lite då och då och kikat efter hur det går för er. Själv är jag nu i v 14, och långsamt börjar jag landa i att vi faktiskt ska få en bebis... Det känns fortfarande helt knasigt... Jag läste här ovanför det du skrev, erica b, och jag förstår dig... Fast vi har kommit så långt som vi gjort, så har jag fortfarande svårt att förstå att jag faktiskt fullt legalt får titta på bebiskläder och vagn... Det tar ett tag för tankarna att komma ifatt när man väntat och längtat så länge...

Nu håller jag alla tummar och tår för att det ska bli många plus och bebisar här inom en snar framtid. Kämpa på, alla goa och duktiga tjejer!  Kram Hjärta
    Roligt att du kommit så långt i din graviditet Glad då ligger vi nästan lika, går in i vecka 14 på fredag. Men jag har nog inte fattat än att jag ska bli mamma men det kommer nog snart.

Lycka till {#emotions_dlg.flower}
  • Erica b

Tjip allesammans!
    ET för mej idag så nu har ja som Dr Barbara sa ett "jätte jätte jätte-fint embryo" i min livmoder.
    3 till frysen, kunde inte bli bättre, högt över vår förväntan!
    Kram på alla kämpare!Hjärta

• FRU  LILA

Grattis till toppägget, ruvare där!!!

• Erica b
    FRU LILA skrev 2011-02-21 19:03:12 följande:
    Grattis till toppägget, ruvare där!!!
    hahaha =)
  • Hjärtefröjd
    Erica b skrev 2011-02-21 18:45:58 följande:
    Tjip allesammans!
    ET för mej idag så nu har ja som Dr Barbara sa ett "jätte jätte jätte-fint embryo" i min livmoder.
    Härligt... ruva på nu!
  • Erica b
    lindy01 skrev 2011-02-21 19:24:20 följande:
    åh vad härligt! grattis!!!
    tack!!!!ja underbartHjärta
  • Erica b
    pållan skrev 2011-02-21 19:32:37 följande:
    Erica b: grattis! suveränt bra resultat! ruva lugnt
    tack det ska ja Tungan ute
  • Himlan77
    Erica b skrev 2011-02-21 18:45:58 följande:
    Tjip allesammans!
    Åh, vad kul Håller alla tummar och tår för att det ska stanna hos dig i nio månader

Fru Lila: Ja, jag fattar inte själv riktigt att jag kommit så långt... Ändå känns det som att tiden går sååå långsamt...

Calimba: Kul Jag går in i v 15 på onsdag, hoppas på att slippa mitt illamående snart, har ätit lergigan sen i januari... bläää...

Lycka till allihop! Kram kram
Svar på tråden rmc linköping - ivf