• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Erica b
    Hjärtefröjd skrev 2011-02-22 13:50:27 följande:
    Svarar RMC snabbt på mejl, eller är det bättre att ställa frågor per telefon? Jag avskyr telefoner.
    Mej svarade de skitsnabbt, samma dag. kanske ren tur men prova du!
  • lindy01

jag har mitt första möte med rmc dagen efter jag väntar min mens. kan man börja spreja då om man har tur eller har man missat det med en dag?

• g l i m r a

Lindy01: det är det jag är nyfiken på med om man kan få börja den cykeln man är i när man är på första besöket.

• Erica b
    lindy01 skrev 2011-02-22 20:40:26 följande:
    jag har mitt första möte med rmc dagen efter jag väntar min mens. kan man börja spreja då om man har tur eller har man missat det med en dag?
    spraya börjar du med dag 21 så det hinner du, man måste våga säga vad man själv vill, det är ju inte deras kroppar! =)
    lycka t!
  • g l i m r a

Erica b: och jag kommer va på dag 14 ca kan diffa nån dag fram lr tillbaka..

• Jmelb

Hej hoppar gärna med här i tråden om jag får. Ska börja min andra IVF på min nästa menscykel så det är ju visserligen inte förrän i april.

• FRU  LILA

Förra gången fick inte jag börja i den cykel jag var i. Det var några dagar efter ägglossning och de såg det som att vi skulle lyckats själva då hon frågade senast vi haft sex. Men det kan vara olika så ni kanske får börja denna gång direkt.

Välkommen melb till oss. Sprayar för min andra IVF och är på dag 7.

• Englali

Då har mensen kommit igång och jag har idag varit i kontakt med RMC, spraystart 14/3 för vårat första Ivf-försök. Känns riktigt spännande!!

• Erica b
    Englali skrev 2011-02-23 12:55:14 följande:
    Då har mensen kommit igång och jag har idag varit i kontakt med RMC, spraystart 14/3 för vårat första Ivf-försök. Känns riktigt spännande!!
    Grattis!!!
  • Arona79
    Englali skrev 2011-02-23 12:55:14 följande:
    Tjohoo Grattis Skrattande
Svar på tråden rmc linköping - ivf