• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Ylva75

Pållan: Grattis till det liiite tidiga plusset, klart att det kommer att hålla hela vägen.

Englali: Kommer dej nu hack i häl, är två dagar efter dej. Lycka till på er.

Ego: i natt kom mensen, så har ringt rmc idag och skall börja spraya den 16/3. om tre veckor med andra ord. Är ju ett tag tills man kommer igång, men får hoppas att tiden skall gå fort.

• Englali

Anlijoos: Ja det bör vi göra. Hoppas den kommer igång snart, när ska du ha? Är den försenad? Ylva75: Vi ligger ju precis i samma fas, spännande!! Nu är det bara dryga 2 veckor tills jag börjar spraya. Vi har massa roligt inplanerat nu så att tiden ska gå fort. Har du gjort ngn ivf innan eller är det erat första försök också?

• Erica b

Hjälp....ruvardag 5 o blöder lite?????
    Ska ja bryta ihop eller hoppas att det är nidblödning?
    FAN att det är lördag o rmc stängt....Gråter

• FRU  LILA

Nej inte bryta ihop ännu. Svårt att säga vad blödningen är men skrev du inte att vid insättning eller äggplock att de stack hål på ett blodkärl? kan ju vara något sedan det? Åh så svårt att säga men det känns som det är för tidigt för att det ska vara kört då det bara är ruvardag 5. Men vad vet jag.... Ta det lungt nu och se om det var tillfälligt. Lättare sagt än gjort förstås, Klart man blir rädd och besviken när man ser blod.

• lindy01

googla på lyckliga slut trots blödning tex: www.alltforforaldrar.se/snack2/showthread.php
    tag det sedan lugnt (inte så lätt kanske) men det är alltid lugnande när man läser om andra som är i samma sits som det gått bra för (det är väl därför vi hänger här?)
    sedan får tiden visa vad det var. hoppas på nidis såklart!!!
    KRAM!!!!

• Erica b

har läst det där 15 ggr idag. tack för tipset.
    det är bara att vänta o se. har ju inget annat för mej ändå.

en riktig bitterfitta är ja nu iaf

• Ylva75

Englali: Vi ska göran våran första IVF...hoppas ju så klart att det inte behövs fler. Jag har ju spraystart ett par dagar efter dej. Vi har lite inplanerat de kommande veckorna oxå, men ska försöka att passa på att träna mycket oxå. Får ju pausa i det vid spraystart. Och vet ju att hormonbehandlig inte är smikrande för vikten. Har gått ner 40 kg för att få göra IVF, så det vill jag ju inte spoljera nu.

Erica B: Hoppas så klart att det går bra, skall hålla alla tummar och tår. Kram!!

• Erica b

Ingen mer blödning, det va ju bara knytt som borrade sej fast hoppas ja...

• FRU  LILA

Va skönt Erica b. Håller tummarna för plus nu.

Min blödning kom i morse och det känns skönt. Då blir det VUL nästa vecka som planerat.

Svar på tråden rmc linköping - ivf