pållan skrev 2011-02-16 19:23:29 följande:
Nu ruvar jag, hurra! Vi har nyss kommit hem från ET. Alla 9 äggen blev befruktade, jag fick tillbaka ett fint fyrcelligt embryo och två fyrcelliga ligger i frysen och väntar. Av nio ägg var alltså 3 av riktigt bra kvalitet. De känns jättebra! Nu ska vi bara försöka stå ut med denna väntan. Vi har testdag 3/3 men riktigt så länge kommer jag nog inte kunna hålla mig.
Barbara gjorde vårt ET, jag tyckte att hon var vänlig och profssig och inte verkade stressad.Hon gjorde ÄP också och jag tyckte att hon var bra då med. Hon är ju inte precis typen som småpratar, men det tror jag har mera med hennes personlighet än med hennes kompetens att göra. Alla sköterskorna har varit rara och informativa. Vi hade läst en del kritik mot RMC här på familjeliv, men är glatt överraskade och tycker att vi har fått bra vård. Lokalerna är inte så snygga, men så är det ju alltid på landstingssjukhus. Jämfört med Huddinge sjukhus är ju RMC rena idyllen. Däremot tycker jag att det är dåligt när de väljer behandlingsmetod utifrån andra kriterier än patientens bästa. Om den korta metoden verkar vara den bästa behandlingen för en patient tycker jag att man borde få den. Om de är överbelastade borde de ta emot färre patienter.
Arona79: grattis till spraystarten!
Cathy: vad tråkigt att ditt TSH-värde har gått upp. Vad ligger det på nu? Vilken tur att du tog ett nytt prov!
lindy01: Vad roligt att ni har fått en läkartid! 4:e mars är ju snart! Vi träffade också Elisabeth på vårt första besök och tyckte att hon var tydig och trevlig. Lycka till!
oj det låter ju perfekt! Grattis!!!
Nu måste ja ha hjälp, har ja fattat o skrivit upp rätt nu?
Ikväll ska ja ta ägglossningsspruta pregnyl 10000 enheter. Men imorgon är det inget nässpray va?? Bara 1-2 panodil? stämmer detta? ja har ÄP fredag
Help!