• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Erica b

pållan, guu vilken underbart vacker bild =) grattis igen

med mej ä allt bra nu, det va knytt som borrade sej fast det MÅSTE ja tro...ska nog tjuvtesra på torsdag=RD10Tungan ute

• pållan

Tack Erica b! Ja visst är det en vacker syn Hoppas att du snart får se samma sak hemma i badrummet! Men om du tjuvtestar, kom ihåg att många faktiskt testar negativt före testdag men ändå får positivt på den riktiga testdagen! 

• Erica b
    pållan skrev 2011-02-27 21:31:20 följande:
    Tack Erica b! Ja visst är det en vacker syn Hoppas att du snart får se samma sak hemma i badrummet! Men om du tjuvtestar, kom ihåg att många faktiskt testar negativt före testdag men ändå får positivt på den riktiga testdagen! 
    ska ha det i tanken lovar =)

ruvardag 7 alltså o tha insanety has begun. Är så sjukt trött men kan inte sova, drömmer om att ja får plus för att sen vakna o bli skitlessen att det inte är sant. Rastlös i kroppen o onda onda tuttar. Har något som känns på vänstersidan av naveln fast "innuti" om ni fattar, har inte kännt detta förut o analyserar såklart vad det kan vara...haft i 12 tim nu samma ställe. Inte ont...bara nått.

Hur går det för er alla?
    kram
  • pållan

Erica b: det låter lovande tycker jag! Det enda jag känner än så länge är att jag är fruktansvärt trött, i helgen har jag sovit tio timmar på nätterna plus ett par timmar mitt på dagen. Har riktigt svårt att hålla mig vaken på jobbet. Och så är brösten svullna och ömma, det liksom bultar, och de har väldigt tydliga blå ådror. Jag fick först ont i brösten av ovitrellen, det försvann efter ca 8 dagar men nu har ömheten kommit tillbaka, kompletterad av ännu värre svullnad Håller tummarna allt vad jag kan för att det du känner är gravidsymptom!!!

• FRU  LILA

Hoppas alla symptom är gravidkänningar, att pyret borrat in sig och växter sig fast. Håller tummarna.

• Erica b

Tack ni är så fina så ja bölar en skvätt, är lite överkänslig i dessa tiderTungan ute

• FRU  LILA

Skönt att ha varandra i känsliga IVF-tider. Hoppas ni stöttar mig snart när det blir tuffareTungan ute

• Erica b
    FRU LILA skrev 2011-02-28 10:13:14 följande:
    Skönt att ha varandra i känsliga IVF-tider. Hoppas ni stöttar mig snart när det blir tuffareTungan ute
    Klart vi gör! Hjärta
  • bebisdrömmar

Hej!

Hoppar in här eftersom jag väntar på att bli kallad första informationssamtalet. Remissen gick iväg till Linköping 1 februari 2011. Hoppas det är okej att jag hoppar in!

Svar på tråden rmc linköping - ivf